פרטי התלונה

תלונות אינטרל

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איי תמורה לתשלום נושא התלונה:
‏שבת ‏31 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18 למרץ שילמתי לאינטרל עבור חודש וב30 למרץ נותקתי שהתקשרתי
לברר מה התקלה נאמר לי ע"י אשר שככה זה אצלו (אני שנה מנויה וזה לא היה ככה)הוא הוסיף והסביר שגם אם אני משכירה בית ולא ישנה אני משלמת
אני מבקשת שתתיחסו לנושא ברצינות כי זה מקומם אותי מאוד אני מרגישה מושפלת ומנוצלת
עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אינטרל שירות לקוחות

, תגובה:
אלזם אשר - מנכ"ל שם ותפקיד:
הלקוחה ששמה דרך אגב אינו סימונה אלא אסתר, שילמה במזומן חודש בחודשו ולא כפי שנהוג אצלנו לכל 3 חודשים (למשלמים במזומן ) מתוך התחשבות במצבה.
הלקוחה נותקה מאחר ולא הגיעה לשלם בראשון לחודש.
התשלום בחברתנו הנו לחודש קלנדרי מלא מהראשון לחודש ועד לסופו של אותו חודש.
הלקוחה אינה יכולה על דעת עצמה להחליט שהיא משלמת, סתם כך מה 18 לחודש או בכל תאריך אחר.
ונכון, נאמר לה כדוגמה שלא משלמים שכר דירה לפי הימים ששוהים בה.
מאחר וללקוחה קשה היה לקלוט את ההסבר ובהמשך ניבלה את פיה בצורה
שלא כאן המקום לפרט, הוחלט בחברה שלא להמשיך את המנוי שלה אצלנו ומעניין אם חברה אחרת תסכים לחברה במזומן כפי שאנחנו התחשבנו בה.
דרך אגב, סימונה ליבמן "המתלוננת" מחוברת אלינו לאינטרנט ומשלמת בצורה סדירה לכל 3 חודשים.
כנראה שלאסתר "המתלוננת" האמיתית יש סיבות משלה לא לפרסם את שמה.

תגובה:
לשלם בכרטיס אשראי או בהוראת קבע ואם אין אפשרות אלא לשלם במזומן, אז יש להעריך חברות שמאפשרות זאת מתוך התחשבות במצבם הכלכלי של הלקוחות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה