פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שעון שנמצא בתיקון כבר מעל 3 שבועות (!!!) וזה לאחר שחזר מתיקון ?! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמעט שנה רכשתי שעון סווטש ב- 400 ש"ח. לאחר כ- 5 חודשים נפלה לו הזכוכית (לא ברור איך - שהרי לא נפל ולא זכור לי שקיבל מכה). מאז אין הוא עובד !!!
לא יאומן כי כבר מעל ל- 5 חודשים השעון בתקופת האחריות -ואינו מתוקן.
מדוע? לאחר שעוכב הרבה בתיקון הזכוכית ונאלצתי לשלם לא פחות מ- 80 ש"ח ע"מ לסדר את הזכוכית שלו. הורכב לא טוב וחזר מקולקל עוד יותר. מאז ניסיתי לדבר עם החברה ומעבדת התיקונים שתיקח אחריות ותתקן את השעון - כולל שליחת פקסים ושיחות טלפוניות רבות ביוזמתי - ללא הועיל !!!
ממש שירות גרוע.
ביאוש רב שוב פניתי לחנות החברה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ומסרתי את השעון. הבטיחו לי מענה - עד 14 יום.
כבר עברו לפחות 24 ימים ולא שמעתי כלום מהחברה.
אני ממש כועסת. ברור לי שלא אקנה יותר שעון שאתם מייבאים.
לשלם מחיר כה גבוה על שעון ולא להנות ממנו כלל ולהתעצבן מהיחס. ממש בושה.
השעון אצלכם. הכסף גם ואני נשארתי עם עוגמת נפש רבה. כנראה שצריך לעבור לתביעה !!
כספי סוג הנזק :
שעון חדש !!! פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
גדי גרטל, מנהל שירות ל שם ותפקיד:
שלום ענת
בהמשך לשיחותינו , שעונך התקין ממתין בחנות בהרצליה מתאריך ה- 15 באוגוסט 2006 , נציגת החנות טוענת כי נמסרה הודעה.
אבקש לשוב על העובדות: השעון הגיע למרכז שירות רולטיים עקב נפילת זכוכית שאינה בגדר אחריות היצרן, לפנים משורת הדין שילמת 80 ש"ח במקום 125 ש"ח,
עקב תלונה חוזרת כי התיקון לא לשביעות רצונך שבנו לתקן את השעון לפי בקשתך.
תגובה:
כאמור השעון נמצא תקין בחנות לאחר בקרת איכות קפדנית.
צר לי על העיכובים שארעו בשעונך ולפיכך הוארכה תקופת האחריות לשעונך בסיכום טלפוני.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת

גדי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה