פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שעון חדש נמצא בתיקון יותר זמן ממה שהוא אצלי !!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי שעון חדש ויקר של חברת TISSOT לאחר כחודש שהשעון היה אצלי חדר לתוכו מים בדרך כל שהיא (למרות שהשעון מכאני ללא צורך בהחלפת סוללות ואמור להיות אטום לגמרי) מסרתי את השעון לחנות ממנה קניתי אותו (טיטניום ב"ש) והם מסרו אותו לתיקון אצל היבואן (רולטיים) מאז כבר יותר מחודשיים אני מחכה והתשובות שאני מקבל זה "השעון ממתין לחלקים" "אנחנו לא יכולים להחליף" וכו'
אני מדגיש שהשעון יותר זמן בתיקון ממה שהוא אצלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא על השעון (אני כבר לא רוצה את השעון ולא ר פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
גדי גרטל, מנהל שירות ל שם ותפקיד:
שעונך הגיע למרכז השירות של חברתנו עם חדירת מים ,אבחנה שהצריכה להחליף
את כל מנגנון השעון, בו ביום הוזמן מחברת TISSOT בשוויץ מנגנון שמתאים לדגם שעונך, לצערי מנגנון השעון התעכב מלהגיע בשל סיבות שאינן תלויות בנו על אף נסיונותינו הרבים להאיץ את המשלוח המיוחל.
נכון להיום, מנגנון השעון הוחלף לפני כשבוע והשעון נמצא במעקב בקרת איכות,
יובהר כי כל הטיפול בשעון אינו כרוך בתשלום ומתבצע במסגרת אחריות המוצר.
תגובה:
השעון יהיה מוכן ביום ד' ה- 1.11 לאחר בקרת איכות ע"פ הגדרת היצרן
וישוגר לביתו של מר מליס ישירות, חברתנו מצרה על העיכוב ותדאג למנוע מקרים מסוג זה.
אבקש מדניאל מליס ליצור עימי קשר לטלפון מס' 039297008 לתאום המשלוח.
בברכה
גדי גרטל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה