גדי גרטל, מנהל שירות ל |
שם ותפקיד: |
שעונך הגיע למרכז השירות של חברתנו עם חדירת מים ,אבחנה שהצריכה להחליף
את כל מנגנון השעון, בו ביום הוזמן מחברת TISSOT בשוויץ מנגנון שמתאים לדגם שעונך, לצערי מנגנון השעון התעכב מלהגיע בשל סיבות שאינן תלויות בנו על אף נסיונותינו הרבים להאיץ את המשלוח המיוחל.
נכון להיום, מנגנון השעון הוחלף לפני כשבוע והשעון נמצא במעקב בקרת איכות,
יובהר כי כל הטיפול בשעון אינו כרוך בתשלום ומתבצע במסגרת אחריות המוצר.
|
תגובה: |
השעון יהיה מוכן ביום ד' ה- 1.11 לאחר בקרת איכות ע"פ הגדרת היצרן
וישוגר לביתו של מר מליס ישירות, חברתנו מצרה על העיכוב ותדאג למנוע מקרים מסוג זה.
אבקש מדניאל מליס ליצור עימי קשר לטלפון מס' 039297008 לתאום המשלוח.
בברכה
גדי גרטל |
פתרון: |
|
|