פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זמינות מנהל מעבדה לבעייתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-17 אפריל 2005 רכשתי שעון סווטש מרולטיים (מודל מספר YDS4018) בעיסקת טרייד אין של שעון סווטש ישן שהיה לי. במהלך אוקטובר שנה זו, השעון הפסיק לעבוד ולפיכך הלכתי למעבדה. המעבדה בדקה את השעון, איבחנה כי הסוללה נגמרה והחליפה לי סוללה.
לאחר מספר ימים שוב השעון הפסיק לעבוד ושוב הלכתי למעבדה. הפעם האבחנה הייתה כי המנגנון התקלקל וכי לא ניתן לתקנו. הוצעו לי 2 מודלים חלופיים שאף אחד מהם לא נראה לי. ביקשתי לקבל אותו מודל אך התגובה היתה שמדובר במודל משנת 2002 (דבר שלא הובא לידיעתי בעת הרכישה) וכי לא ניתן להשיגו יותר.
ביקשתי לדבר עם מנהל השירות גדי והשארתי לו הודעה במשרד. גדי חזר והשאיר לי הודעה במשיבון. ניסיתי להשיגו מספר רב של פעמים וללא הצלחה. יותר לציין כי לא ניתן לקבל את הנייד שלו עובדה שלטעמי תמוהה- מנהל שירות שלא זמין ללקוחותיו? הרי זה מהות העסק לא?
לסיכום:
א) מפתיע ראשית לגלות שמנגנון של סווטש מתקלקל לאחר תקופה קצרה זו. הייתי מצפה שיעבוד יותר
ב) איך קורה שלמעבדה אין במלאי חלקים של שעון זה?
ג) רמת השירות יכולה להשתפר -לא מבין איך לא חוזרים ללקוח בבעיה (גם אם הוא לאצודק)
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החלפה בשעון אחר ממספר דגמים אחרים אפשריים ולא מ-2 פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
גדי גרטל, מנהל שירות ל שם ותפקיד:
רפי שלום

הופעתי לקרוא כי אינני ניתן להשגה,מאחר ואני נמצא במרכז השירות בכל שעות הפעילות ,לעניין עצמו, ברצוני להבהיר כי הוצע לך שעון חדש במקום השעון התקול
מאותו הדגם בדיוק כמו שעונך, ערעורך היא על גוון הלוח של השעון בלבד !
תגובה:
בטוחני כי גוון שונה לשעון חדש הינו עניין שניתן לחזור עימו לסדר היום,בכל מקרה
אצור עמך קשר לפתרון הסוגייה לטעמך האישי.

אשמח לעמוד לשירותך

גדי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה