פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר 60 שנה, החלטנו אני ואחי לקנות לאבי שעון שיהיה לו נוח לעבודה וגם לערב. לכן מאחר ואנו מחזיקים בכ-6 שעונים(כולם בידי כרגע) של חברת סווטש ואנו מרוצים מן המוצר הלטנו לקנות לאבי שעון חדש בהפתעה, השעון נקנה בסניף עזריאלי בסכום של 655 שח. לאחר שאבי קיבל את השעון הוא גילה כי השעון לא עונה על הצרכים שלו מאחר והוא לקוי בראיה שלו ולכן ביקש שנחליף לו את השעון, לכן פנינו שוב לקניון עזריאלי ואכן החלפנו את השעון למשהו יותר גדול באותו סכום בדיוק, אך לצערי גם שעון זה איננו תואם לצרכיו של אבי מאחר והוא איננו יכול לראות את המספרים, לכן ביקשנו מאבי שייגש לסניף ויבחר בעצמו את המוצר העונה על צרכיו, לאחר כמספר ימים אבי ניגש לסניף ומצא שעון העונה בדיוק לצרכיו, אך השעון המדובר עולה כ-530 שח לערך, לאחר שאבי קיבל את השעון הוא ביקש שאת היתרה של המתנה אשר קיבל יתנו לו כהחזר כספי מאחר ואנו כולנו בעלי שעון סווטש חדש ואיננו צריכים כרגע זיכוי/שעון חדש. לתדהמתו של אבי היחס אליו פתאום שונה והחלו לפתע להעליבו ליד קהל הלקוחות בסניף באומרם - תבוא בעוד כמה חודשים ותקנה שעון חדש כשתצטרך אך אבי לא הבין על מה המהומה, וביקש את היתרה במזומן שוב, לטענת העובדים דבר זה לא ניתן לעשות, והחברה לא נוהגת לתת החזר כספי על שעונים אשר שולמו בעבורם, לכן לאחר ויכוח קצר אשר נגמר ב"אדוני אין מה לעשות, אתה רוצה תתלונן" אבי נאלץ לעזוב את הסניף ללא שום שעון ובעלבון מוחלט, כאשר כל עוברי האורח מסתכלים עליו כמחפש נדבות. עליי לציין שמאד נעלבנו מן השירות של חברה זו למרות שמוצריה אכן מצויינים אך השירות איננו תואם את המוצר הנמכר בחנות. בימים אלו הינני עובד בנק דיסקונט ולאחר המלצה שלנו העובדים הבנק הגיע להסכם מול חברת סווטש וכל עובד קיבל שעון ליום המשפחה אך הפלא הוא שאכן לקחתי את השעון שאבי רצה כמתנה מהבנק ונכון להיום איננו צריכים עוד שעונים בבית ועל כן הינני דושרש לקבל את ההחזר הכספי המלא בגין התשלום אשר שילמתי ללא שום קבלת פיצוי, אלא רק לקבל את הסכום אשר שילמתי ולהנות מן המוצר אשר קיבלתי במתנה מהבנק.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
גדי גרטל, מנהל שירות ל שם ותפקיד:
חברת רולטיים, יבואנית SWATCH בישראל, מקפידה כפי שמתבקש בחוק כי לקוחותיה ידעו את מדיניות החזרת המוצרים,לפיכך מוצגת מודעה (שלט) בכל אחת מחנויות החברה ובה מפורטת מדיניות החזרת המוצרים של חברתנו.
כפי שציינת בתלונתך,החליפו נציגי חברתנו את המוצר במידת הצורך ע"פ בקשתכם בניסיון להתאים את המוצר לצורכי הלקוח.
תגובה:
כפי שהצענו בעבר נשמח להציע לכם את מגוון מוצרי חברת SWATCH כחלופה,
נשמח לעמוד עמכם בקשר בכדי לסייע בבחירת מוצר מתאים.

בברכת חג שמח וכשר
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה