פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי - שעון לא מתוקן בתום 3 שבועות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הפי ווטש - עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי שעון מסדרת סקיני בחנות הדגל של הרשת בעזריאלי (הפי ווטש). לפני כחצי שנה הופיעה חלודה בשעון+שבר בסוגר של השעון. בתאריך 15/6 הפקדתי את השעון לתיקון בחנות הפי ווטש בעזריאלי. היום יצר עימי קשר מני עובד החנות. נדהמתי מדבריו - המעבדה "לא הצליחה לתקן את השעון ולכן נזכה אותך ב - 20% מערך השעון לרכישת שעון חדש". האם זו דרכה של חברת רולטיים לשמר לקוחות?, המתנתי כמעט 3 שבועות לתיקון ובסיומם אני נדרשת לרכוש שעון חדש??!. זה לא הסווטש הראשון שלי ולצערי לא הבעיה הראשונה המתעוררת בשעון. ביקשתי ממני כי מנהל/ת שירות הלקוחות ברולטיים יצרו עימי קשר ביום המחרת. מני התעקש כי אינו יכול לבקש זאת וכי עלי ליצור קשר בעצמי עם החברה. התנהלות זו מעידה על הבנה לקויה או לא קימת כלל של הצורך במתן שירות ללקוח. יתר על כן לא נתפס בעיני שבתוך תקופת אחריות - שעון שאמור להיות עמיד במים מחליד, הסוגר מתקלקל והמעבדה המקצועית לא יודעת לתת לכך מענה מקצועי!.
כספי סוג הנזק :
תיקון של השעון או אספקת שעון חדש בתמורה לשעון המקולקל פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
מוריה הדר, אחראית שירו שם ותפקיד:
שרון שלום

מרכז השירות של חברתנו מקנה הטבה לשעון חדש במקום תיקון, בתקופת האחריות, רק במקרים ובהם קיים נזק חיצוני לשעון כפי שנמצא בשעונך - כתר שבור.
זוהי הסיבה כי חדרו מים לגוף השעון ומנגנון השעון ניזוק.
תגובה:
אנו ניצור עמך קשר לבירור תקופת האחריות של שעונך.
נשמח לעמוד לשירותך.
מוריה הדר
רולטיים
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה