פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שעון החליד וחדרו מיים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
אימבר 7 פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
אישתי לעתיד קנתה לי את המתנה הכי יפה בחיי שעון טיסוט לאחר כ4 חודשים בתום האחריות בערך חדרו מים לשעון למרות הוראות היצרן כי הוא נגד מים פניתי לחברה והם באו אלי בטענה שעלי לשלם על התיקון בערך 650 ש"ח ואין אופציה אחרת.עוד טענה הבחורה כי זה בגלל שנכנסתי איתו לעומק רב.
יש לציין שאינני צוללן או משהו דומה אינני אוהב ים בכלל ואין מצב למצב.
דרך אגב בינתיים אמרתי לפני חודש ו... שיחלו לתקן והם אמרו שיקחו אותו שוב מהחנות וזה יהיה בקצב שלהם ומאז נעלמו עיכבותיהם פשוט שחיתות!!!!
ביקשתי שיחזור אלי מנהל הסניף לבירור וכי אינני מוכן לשלם אמרו לי בסדר ולא חזרו אלי במשך כמה חודשים. לבסוף חזרתי אליהם אני והם טענו שהשאירו לי הודעה בטל ומיכוון שלא עניתי הם החזירו השעון לחנות שממנה קניתי אותו!!!
ביקשתי הסבר למצב מדוע עלי לשלם והם טענו כי מחובתי לבוא כל שנה ולקבל טיפול מסוים לשעון שניתן חינם וזה היה מונע המצב.
כשאמרתי לו כי לא עידכנו אותי בזאת טען הבחור "כשאתה קונה אוטו גם לא מודיעים לך" תשובה אינפנטילית ולא נכונה מכיון שברכב יש הוראות יצרן לטיפולים
בקיצור אמר שזה המצב והוא יעשה לי הנחה ל500 ש"ח
יש לציין שהשעון שווה כ3000 ש"ח ובמפורש רשום נגד מים.
אמרתי שזה לא פייר כי הם מטעים את הלקוחות .ומדבריו הבנתי כי הם בעצם מעין מונופול ואין למי לפנות ישלציין שאני כבר שנה בלי השעון אם לא יותר פשוט ביזיון,לא רוצה הטיפולים שלהם לשעון פעם ב זה פשוט רמאות ואני פשוט ממליץ לאנשים לא לקנות מהם שעונים!!!
עוגמת נפש,עלבון סוג הנזק :
לסדר אותו כאילו הוא עדיין בתוקף האחריות!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
גדי גרטל, מנהל שירות ל שם ותפקיד:
תומר שלום
בראשית דבריי אציין כי חברתנו עומדת מאחורי מוצריה בהתאם להגדרת היצרן.
לאחר בדיקת טכנאי המוסמך מטעם TISSOT נמצא כי שעונך שאינו במסגרת תקופת האחריות זקוק לתיקון וחידוש האטימות הכוללים אחריות ל 12 חודשים, לוחות הזמנים שהזכרת אינם מוכרים לנו,לאחר שסירבת לקבל את הצעת המחיר לתיקון השעון ביקשת לשוחח עימי וכך היה.
חבל שתיאור שיחתנו אינו מדוייק בעליל, יחד עם זאת דחית גם את הצעתי שניתנה לפנים משורת הדין.
תגובה:
אשמח באם תשקול את הצעתנו בשנית
אבקש כי תחדול מלהכפיש את שם חברתנו ללא כל סיבה חוקית.
בברכה
גדי גרטל
מנהל שירות לקוחות
רולטיים
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה