|
|
|
|
|
|
שעוני טיסו של חברת רולטיים |
נושא התלונה: |
ד"ר מרום סמדר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 29 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באמצע חודש יולי רכשתי שעון טיסו לנשים במשביר שבקריון. הגעתי הביתה והוצאתי את השעון מאריזתו, השעון לא פעל. חזרתי איתו לקריון והתבקשתי לחכות שבוע לקבלת שעון חדש. קיבלתי את השעון וזכיתי להשתמש בו חודש ימים ושוב זה התקלקל . חזרתי למשביר ונאמר לי שהוא מוחזר לרולטיים לתיקון ויגיע תןך שבועיים תקין .עבר חודש והשעון עדיין לא הוחזר לי. ברולטיים לא נותנים הסבר רלוונטי כך גם במשביר בקריון. מיותר לציין שמחירו של השעון כ 2000 ש"ח מה שבהחלט לא מצדיק כרוניקה בלתי סבירה זו.
|
אי נוכחות בהעדר שעון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
גדי גרטל, מנהל שירות ל |
שם ותפקיד: |
שלום ד"ר מרום
נציגת שירות מחברתנו תיצור עמך קשר באופן מיידי על מנת לברר את סיבת העיכוב.
כידוע חופשות החגים מעכבים את זמן תגובתנו. |
תגובה: |
השעון יצא במשלוח למשביר הקריון בתאריך 23.9.07 ממרכז השירות,עמך הסליחה.
בברכה,
גדי גרטל
רולטיים |
פתרון: |
|
|
|