|
|
|
|
|
|
התיחסות ושרות ללקוח |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
חנות impress בקריון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי רצועת מתכת לשעון tissot ובחנות לא יודעים להרכיבה. לקחו אותי למוכר
שעונים אחר בקריון וגם הוא לא יודע ביקשו שאבוא לפני הצהרים - יש שען במקום.
כלומר להפסיד שעות עבודה!! נשארתי עם הרצועה ביד וכנראה שאני אצטרך לחפש
שען.....לחנות זו לא אחזור יותר וכך גם אמליץ לחברי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
גדי גרטל, מנהל שירות ל |
שם ותפקיד: |
שלום פלג
קיבלנו את פנייתך,ברצוננו להתנצל על אי הנוחות שנגרמה לך עקב תקלה זמנית. |
תגובה: |
אנו יוצרים עמך קשר באופן מיידי לפתרון הסוגייה ונדאג שתקלות כאלו לא יחזרו.
ברצוננו להודות לך על רכישת אחד ממוצרנו.
בברכה,
גדי גרטל
רולטיים |
פתרון: |
|
|
|