לא מכבדים אחריות על שעון "סווטש" |
נושא התלונה: |
גזית אסף |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר 5 חודשי שימוש בשעון "סווץ," שנקנה בנובמבר 2207. חדל השעון לפעול. השעון עדיין במסגרת האחריות (שעומדת על שנתיים). השעון נמסר לתיקון בסניף "הפיווטש" בגראנד קניון" בחיפה. ומהחנות נמסר לי ש"עלות התיקון" 144 ש"ח או שלחילופין הם יניקו לי הטבה ברכישת סווטש חדש. המוצר באחריות, עברו רק 5 חודשים, מדוע עלי לשלם ולו שקל אחד עבור תיקונו של השעון?. מעולם, אבל מעולם לא נתקלתי בגישה כזאת. נדמה לי שאינני הראשון שמתלונן על גישתם הלא ראויה של אנשי "רולטיים" ואודה לכם אם תוכלו לסייע לי.
|
בזבוז זמן, עוגמת נפש, כעס מיותר |
סוג הנזק : |
כיבוד תעודת אחריות! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|