פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע מהסניף בעזריאלי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מתנה ליומולדת שעון סקין של סווטש ומה גדולה היתה אכזבתי שהרצועה נקרעה לאחר שבוע, באתי לסניף בעזריאלי והמוכרת לא הבינה על מה התלונה וטענה שאני צריכה לשלם על רצועה חדשה, הסברתי לה כי מדובר בשעון שרק לפני כמה ימים קיבלתי אבל היא לא היתה מוכנה לשמוע ואפילו הרימה את הקול..
מיותר לציין כי אני לקוחה קבועה של סווטש אבל הפעם הגזמתם בגדול ולא נראה לי שאקנה שוב את השעונים שלכם..
בינתיי השעון "נח" במגירה....
עוגמת נפש סוג הנזק :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
חיים קדוש - סגן מנהל ש שם ותפקיד:
אחריות היצרן הבינלאומית אינה כוללת אחריות על צמיד, רצועה או כל פגם חיצוני.
הלק' התבקשה לשלוח לנו העתק של תעודת האחריות או חשבונית הקניה כדי שנוכל לבחון את יום רכישת השעון ולראות ברצון טוב איך נוכל להקל על הלקוחה.
תגובה:
אחברה ממתינה עדיין לתעודת האחריות או חשבונית הקניה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה