|
|
|
|
|
|
תיקון שעון |
נושא התלונה: |
יום שני 06 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
אימר 7 קרית אריה פתח תקוה |
כתובת: |
gold time |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי שעון טיסו t-touch לפני כשלוש שנים בחנות גולד טיים בקניון ים מלחה קומה ב' בתאריך 6/10/08 מסרתי להם את השעון בגלל תקלה [ מס' 11652 ] ,
לאחר חודש יצארתי קשר עם החנות גולד טיים ונאמרני שיש לחץ במעבדה של רוטיים
לאחר שלוש שבועות יצרו אתי קשר מהמעבדה וביקשו שאשר להם את התיקון ואכן אשרתי.
לאחר שבועים שוב יצרו אתי קשר מהמעבדה ונאמר לי שחסר להם חלק לשעון
ומחכים שזה יגיע מחו'ל.
לצערי עברו שלושה חודשים מיום מסירת השעון לתיקון ועד היום אני בלי שעון.
נסיתי ליצור קשר עם המעבדה אך לשב לא נענתי.
יצארתי קשר עם החנות גולד טיים אך גם שם הובטח לי שיטפלו בנושא ,
עד היום אני ממתין לטיפול אך לשב.
אשמח אם תעזרו לי - משה עמיר מירושלים
|
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|