פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ויחס מחפיר מצד מנהלת החנות - הני נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שרכשתי זוג שעונים בסכום של 2600 ש"ח, הייתי מעוניין להחליף שעון אחד, מנהלת החנות גב' הני. התיחסה בצורה מעליבה, אסרטיבית ומתנשאת. הגברת לא מנהלת דו-שיח אלה מרימה את הקול על הלקוח ואף מנסה לחנך.
אין זו דרך לפנות ללקוח, אף אם הוא טועה, היום במצב של מיתון כלכלי חריף יש לשמר את הלקוחות ולא לגרום להם להצטער כי רכשו בחנות ולעלולם לא יכנסו שוב לאחת מחנויות הרשת.
עלבון סוג הנזק :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה