פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שעון טיסו T TOUCH נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קריית אריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשתי באולם התצוגה של כם שעון טיסו T TOUCH
חשוב לציין שהבהרתי למוכרת בחנות שאני נוהג ללכת עם השעון 24 שעות ולא מוריד אותו מהיד לעולם. לשאלתי האם השעון עונה לצרכי נענתי בחיוב. הסימון שבגב השעון הינו 30M מה שנתפס אצלי כהדיוט כצלילה עד עומק 30 מטר.
להדגיש שאיני שחיין או צוללן.
בתאריך 2-10-08 הפסיק השעון לעבוד והכנסתי אותו לתיקון במעבדתכם.
לאחר זמן קצר הודיעו לי לבוא ולאסוף את השעון מן התיקון.
נמסר לי שהוחלף בו המנגנון.
הפקידה נידבה לי מידע , בטון שנשמע יותר כעצה אישית ידידותית, ואמרה לי ששעונים מסוג זה נוטים להתקלקל בגלל מגע במיים ויעצה לי להפסיק להתקלח איתו ובטח שלא לשחות איתו. הפקידה טענה שהסימן 30M מסמן סטנדרט המאפשר רחיצת ידיים בלבד בזמן ענידת השעון.
לציין שהופתעתי ביותר ממידע חדש זה- ובמיוחד לאור מה שציינתי בתחילת תלונתי.
במשך מספר חודשים ניסיתי להגן על השעון ממים כמיטב יכולתי, אולם המשכתי לענוד אותו למקלחות סטנדרטית.
בתאריך 22-3-09 (כ- 5 חודשים מאוחר יותר) הפסיק השעון לפעול שוב.
המעבדה הודיעה לי שהחליפה מנגנון שוב עקב בעיות מיים..
ביקשתי לדבר עם מישהו מוסמך והציגו בפני טכנאי שטען שוב באזני שהסימן 30M אינו מאפשר מגע עם מיים מעבר לרחיצת ידיים.
לשאלתי מה יקרה עם סיום האחריות המידה ויתקלקל השעון שוב - הוא אמר שאחויב בעתיד בעלות התיקון בסך 650 שח' בכל פעם.
לציין במפורש שלעולם לא הייתי רוכש את השעון הנ"ל לו נמסר לי פרט זה או דומה לו בעת הרכישה.
לציין שרכשתי שעון זה רק לאחר שוידאתי עם המוכרת שהוא מתאים לדרישותי וצרכי.
עקב העדרות גילוי נאות מצד המוכרת בחנות - כנראה מתוך להיטות יתר לבצע את העיסקה, אני תקוע כרגע עם שעון יקר, המתקלקל תכופות, שהאחריות עליו תפוג בעוד כשנה ואינני יכול להשתמש בו ככונתי וכהרגלי מזה שנים עם שעונים קודמים.
לפיכך אבקש:
לידע להבא את הקונים בכתב ובע"פ בצורה ברורה ומודגשת בנוגע למשמעויות המעשיות של הקודים השונים המופיעים על גב השעונים, תוך מתן תשומת לב מיוחדת לצרכי הלקוח.
במקרה הספציפי שלי וכדי שאוכל לנצל נכון את אלפי השקלים שהשקעתי בשעון - אשמח מאד באם אנשי המקצוע שלכם יוכלו לייעץ לי על שעון אחר במחיר דומה - שאכן יתאים לצרכי.
כמובן שאני מצפה שהחלפת השעון הנוכחי באחר תעשה ללא חיוב נוסף - ולטעמי מגיע לי גם פיצוי הגיוני על עגמת הנפש, הזמן שביזבזתי בנסיעות למעבדה וחזרה ועל הזמן שבו השעון הייה במעבדה.
כדי לחזק מעט את טענותי אני מפנה אתכם לאתר אינטרנט העוסק בנושא בו מצויין במפורש ש- 30M מאפשר שחייה אך לא צלילה :
http://en.wikipedia.org/wiki/Water_Resistant_mark

אז למי אני אמור להאמין ? למוכרת ? לטכנאי בדיעבד ? לאתר האינטרנט ??

בתודה
עגמת נפש סוג הנזק :
החלפה בשעון אחר ומתאים + פיצוי על כגמת הנפש ובזבוז הזמן. פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה