פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ציון לשבח נושא התלונה:
ליפרמן חנוך שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אימבר 7 פתח תקוה כתובת:
מעבדה מרכזית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לקראת נסיעה ארוכה ולאחר ששירת אותי במשך 4 שנים, פניתי למעבדת רולטיים כדי להחליף סוללה בטיסו טאץ', שמא תגמר בעודי בחו"ל. הסבירו לי שצריך גם אטימה ולאחר שיפתחו השעון לבדיקה, יודיעו לי על מחיר העבודה. כעבור שלשה ימים, חזרה אלי הפקידה ובישרה לי ש"זה לא הסוללה, אלא המנגנון" הסברתי לה שהכנסתי את השעון בעודו הולך ומדייק בכל הפונקציות שלו ואיני מקבל זאת. למחרת שבה אלי מנהלת המעבדה והזמינה אותי כדי שאווכח במו עיני וכך עשיתי. הטכנאי הראה לי שהשעון אמנם תקין אך יש בו קורוזיה והם אינם מעניקים אחריות. זכותי להחליף רק סוללה. לאחר שהסכמתי בעצב רב, חציתי את המסדרון לחדר התצוגה של רולטיים. שם פגשתי את בן, ולשאלתו התמימה "מה נשמע", השמעתי לו את כל מה שנשמע. תוך כדי סיפור האפיזודה המרגיזה, פנה אלי בחור שלא הציג עצמו וביקש שאפרט בפניו את פרטי המקרה. כך עשיתי. הבחור ניגש לטלפון, דיבר עם מי שדיבר וחזר אלי בפנים מאירות. "השעון יתוקן וללא כל עלות מצדך", אמר. היה לי קשה להאמין למה ששמעתי, שאלתי לשמו והוא הציג עצמו בשם גדי. הוא הסביר שמדיניות החברה היא לעודד לקוחות עם "ראש גדול" שמביאים שעונים לטיפול מונע ולא רק לאחר קטסטרופה. היום נסעתי לאסוף את השעון לאחר תיקון, הוא עובד כמו חדש ועל החשבונית כתוב "ללא חיוב". זו דוגמה מאלפת לאיכות שירות ברמה הגבוהה ביותר ולקיחת אחריות ברמה שלפחות בארץ, אינה מקובלת. לא נותר לי אלא להעניק ציון לשבח לרולטיים ולמקבלי ההחלטות בחברה.

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה