פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון שעון נושא התלונה:
מגר ישראל שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אימבר 7 פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:

תלונה
שלום רכשתי שעון TISOOT דגם TOUCH מלפני שנתיים בחנות בישראל . לשעון הנ"ל כבר אין אחריות, כידוע לדגם הנ"ל יש הרבה בעיות במנגנון ה TOUCH . פונקציית ה CHRONO הינה עובדת. מלפני חודש בערך כפתור הפעלת ה TOUCH נפל נגשתי (ב 22.4) למעבדות היבואן בישראל "רולטיים" לקבל הצעת מחיר לתיקון השעון הכוללת את הכפתור שנעלם ומנגנון TOUCH שלא עובד. כעבור מספר ימים התקשרה אלי נציגה של החברה בשם הגר ומסרה לי שעלות התיקון כ 180 ₪ . אני שאלתי והדגשתי האם עלות התיקון כוללת את תיקון מנגנון ה TOUCH אמרה לי שכן מכיוון שיש קשר בין הכפתור ולבעיה שיש לי עם ה TOUCH אמרתי לה שהבעיה ב TOUCH החלה עוד לפני שהכפתור נפל ולדעתי אין קשר אמרה שאני לא ידאג הכל יתוקן בעלות של 180 ₪ לאחר שברירה עם הטכנאי. רק אחרי 3 שבעות בערך לאחר שאני התקשרתי פעמיים ( הובטח עד 14 ימי עסקים) דווח לי היום ב 18.5 שהשעון תוקן . הגעתי למעבדה ולהפתעתי או שלא רק הכפתור תוקן. ספרתי לפקידה על מה שהובטח לי שהתיקון בעלות של 180 ₪ כולל גם את מנגנון ה TOUCH. לאחר שבדקה מספר פעמים נגשה אלי האחראית והתנצלה על הטעות והסבירה לי שהטכנאי טעה בהבחנה ושם אני רוצה לתקן את מנגנון ה TOUCH זה יעלה לי כ 350 ₪ כמובן שלא הסכמתי לתקן ומכיוון שאני אדם שלא צועק ורב שלמתי על התיקון ולקחתי את השעון. חשבו לי לציין שאני מרגיש מרומה וקבלתי שירות גרוע אני מתכוון לדווח לגורמים נוספים על המקרה לא לקנות לעולם שעון מחברת TISSOT וגם לא להמליץ לחברים שלי

עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון ללא עלות כספית נוספת פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה