|
|
|
|
|
|
שרות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אימבר 7 פ"ת |
כתובת: |
פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מספר שעונים שניים מהם מסוג tissot עלות של אחד 5000 ש"ח והשני 2500 בחברה טוענים שהאחריות על השעון היא לכל החיים חוץ מהרצועה . זה נשמע יפה ומשכנע.אך בכלל לא כך פני הדברים . השעון היקר התקלקל נגשתי לחברה ונאמר לי שהתיקון יעלה לי 1200 ש"ח לשאלתי מדוע ? היכן האחריות על השעון . נאמר לי שהשימוש לא היה נכון נאלצתי לוותר על השרות ולגנוז את השעון.
בשעון אחר שרכשתי ב-800 ש"ח .לאחר שלושה חודשים נישבר המפתח שמסובב את המחוגים . לטענת החברה עקב שימוש לא נכון זה קרה ועלי לשלם
300 ש"ח עבור התיקון גם במקרה זה נאלצתי לגנוז .
אף אחד מהם לא היה מוכן לעזור או לקחת אחריות על המוצרים שהם מייבאים
ותמיד מאשימים את הלקוח בכל מיני תרוצים משונים
|
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|