פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון לקוי של שעון המילטון, כמו כן אי רצון של רולטיים לקחת אחריות אל הנזק הנגרם לשעון באשמתם נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
אימבר 7, קרית אריה פתח-תקווה 49002 כתובת:
ימפרס קריון, קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. אני רכשתי שעון המילטון בימפרס קריון לפני כחודש. יום למחרת הרכישה השעון הפסיק לעבוד ואני שלחתי אותו (דרך אחד הסניפים ימפרס) לחברת רולטיים. מפה יתחילו כל הצרות. השעון חזר אלי אחרי כשבוע עם מלא סימנים וכמה שריטות רציניות על המכסה השעון (סימן פתיחה רשלנית). מדובר בשעון בן יום אחד כלומר חדש לגמרי. איך שקיבלתי אותו ישר יצרתי קשר עם רולטיים, סיפרתי להם מה קרה והם ביקשו ממני שאשלח להם את השעון לבדיקה אצל אחראית המעבדה. לאחר שבוע אותה אחראית מעבדה יצרה איתי קשר ואמרה שנזק הוא לא רב ורציני( מדובר בשריטות עמוקות ראויות ליען, לא יודע איך אפשר להזניח דבר כזה, ועוד שמדובר בשעון חדש לגמרי ) , אבל עם הוא ממש מפריע לי הם מוכנים להחליף לי את המכסה האחורי של השעון.
וזה אחרי כל הנזק שנגרם לשעון באשמתם וכל הזמן שחיכיתי לו (קרוב לחודש).
שירות כזה לא ראוי לחברה (בין הגדולות) המייצגת מספר רב של שעוני יוקרה בארץ. להתחמק מאחריות על מעשיו של הטכניהם במקום להתייחס ברצינות והבנה ללקח ועוד כשהוא רכש מוצר פגום (אין סיבה אחרת לכך ששעון הפסיק לעבוד אחרי תקופה של יום מעת קניתו). ובנוסף לכל זה אותה אחראית שירות לקוחות שטיפלה בי, אחרי שאמרתי לה שאני לא מסכים להצעות וביקשתי כתובת לתלונן פשוט ניתקע לי את השיחה.
קשה לאמין שהקרקס הזה קבר חודש מסתובב סביב שעון שווצרי שעולה אלפי שקלים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת שעון לחדש לגמרי, או החזר כספי מלא. פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
נורית חכם,מנהלת שירות שם ותפקיד:
מארק שלום

כנראה תלונתך התפרסמה באיחור מכיוון שנמצא לך פתרון לשביעות רצונך המלא.

בברכה
נורית חכם
מנהלת שירות לקוחות
תגובה:
במקרה דנן השעון הוחלף בשל תקלה חוזרת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה