|
|
|
|
|
|
מסרבים להכיר באחריותם לתיקון שעון TISSOT |
נושא התלונה: |
זאדה אלון |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שעון TISSOT מדגם t-touch בו אני משתמש מעל 3 שנים חדל לתפקד כראוי ונשלח לתיקון ברולטיים.
שם נאמר לי שחדרו מים לשעון וכי השעון אינו מיועד למקלחת.
זאת למרות שבספרות השעון בעברית ואנגלית מצויין שהוא מיועד לשחיה צלילה עד 30 מטר
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון השעון על חשבון החברה בשל הכשל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
נורית חכם , מנהלת שרות |
שם ותפקיד: |
אלון שלום , ברצוני להבהיר כי אחריות שעונך פגה לפני כשנה . כבכל שעון יש צורך לחדש את אטימת השעון מאחר והאטמים מתכלים , מאחר ולא בוצע טיפול אטימה
חדרו מים לשעונך. חברת טיסו מפרסמת את רמת האטימות שקיימת בשעון 30 M
המבטאת את הלחץ הפוטנציאלי שיכול השעון לשאת - 30M שהוא 3 bar לחץ .
חדירת המים בשעון אינה מעידה על כשל בשעון ,אלא על אטמים מיושנים שיש להחליפם בסיום תקופת האחריות או בהחלפת סוללה .
|
תגובה: |
אנו חברתנו נפנה לחברת TISSOT בשוויץ ונעדכנך בפתרון המתאים . |
פתרון: |
|
|
|