פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות החזרה ומחירים מופקעים, עבודה בעיניים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אימבר 7 פתח תקווה כתובת:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי שעון מבית tissot מתנה לבעלי דרך "מבצע" משותף עם לאומי קארד ב-50% הנחה ל4 דגמים נבחרים. בעלי אינו מעוניין בשעון וכבר יום למחרת ניגשתי לסניף קניון מודיעין, שם נאמר לי כי בטח החזרה כספית אין (למרות שעברו פחות מ-24 שעות...) וגם זיכוי הם לא יכולים לתת- אומנם הם רשת אך זיכוי יש להוציא רק בסניף בו נרכש המוצר ואם אני רוצה אני יכולה להחליף רק כרגע. המוכרת הייתה אדיבה אך הבנתי כי מדיניות החברה נוקשה ואין עם מי לדבר. בלית ברירה, לאחר שלא מצאתי שום דבר אחר בו אני מעוניינת, נאלצתי לחזור הביתה עם אותו השעון. ביום ג', לאחר יום הכיפור,שבתי וטורטרתי לסניף בו נרכש השעון, גם שם הובהר לי בחוסר אדיבות כי אין החזרה כספית וכי יש מספיק מבחר בחנות וכי לא יכול להיות שאני לא מוצאת לי משהו אחר... לצערי חזרתי עם אותו שעון בניסיון לדבר עם ההנהלה. גם נורית משרות לקוחות הבהירה לי חד משמעית שהסיפור שלי לא ממש מעיניינם...וכי נתקעתי עם זיכוי לשישה חודשים עם אופציה להארכה. כנראה אאלץ לשוב ולקחת זיכוי על סכום של 1374.5 ש"ח שאין לי מה לעשות איתו. הדבר החמור מכל שהמחיר הנקוב על המוצר ללא "הנחת" מבצע לאומי קארד הינו מופרז וכפול מכל חנות אחרת שראיתי את אותו הדגם בדיוק, וכי 3 מחבריי רכשו ברשתות אחרות את אותו השעון במחיר זהה לחלוטין למה ששילמתי ללא כל "מבצע" . אבל משום מה ברשת אימפרס מחיר השעון הינו כ-2700 ש"ח! בדיוק כפול ממחיר השוק!!!- . כמובן שברגע שאני נאלצת להשתמש בזיכוי זה, על כל מוצר אחר שאבחר בחנות זאת אאלץ לשלם כפול ממחירי השוק האמיתיים! גניבה לאור יום במסווה של חנות לשעוני יוקרה...גם אם ארצה להחליף את השעון לדגם אחר לנשים אאלץ להיפרד מעוד סכום זהה לפחות מזה שכבר שילמתי. דבר זה מקומם ביותר וההרגשה היא שאין עם מי לדבר ופשוט אכלתי אותה. מסקנתי היא- לא להתפתות למבצעים שיקריים- לבדוק היטב מה מחירי השוק ולא לקנות ברשת שאינה מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
נורית חכם, מנהלת שרות שם ותפקיד:
נילי שלום

כידוע לך משיחותינו, מדיניות החזרת המוצרים בחברתנו מתקיימת תחת הוראות חוק הגנת הצרכן ולא עקב החלטה שרירותית כמצוין בתלונתך.
לגבי המחירים - כפי ששוחחנו גם עובדה זו אינה נכונה מיסודה, חברת רולטיים יבואנית מותג השעונים TISSOT קובעת באופן בלעדי את מחירי השעונים.
מחירי התג המצורפים לכל שעון המיובא ארצה מפורסמים לכל מאן דבעי, כמקובל בענף השעונים, רשאית כל חנות המחזיקה בשעונים לספק הנחות ע"פ שיקוליה,
מחיר השעון שרכשתם הינו 2695 ש"ח, המבצע בשיתוף לאומי קארד שיזמה רשת אימפרס בבעלות חברתנו מציע 50% הנחה על מס' דגמים. אין במבצע כל הטעייה וכל ניסיון לפרסם את חברתנו בתיאורים שליליים גובל בהוצאת לשון הרע ולשווא.
יובהר כי קיימים בשוק שעונים מזוייפים ו\או שעונים המיובאים באופן לא רשמי ללא אחריות יצרן.
תגובה:
חברתנו הפקידה בידיך זיכוי מוצר השומר על ערך כספך
נשמח לכבד את הזיכוי ולספק לך את אחד ממוצרינו לבחירתך
בברכה,
נורית חכם
מנהלת שירות לקוחות
רולטיים בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה