פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות גרוע מאין כמוהו נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה אימבר 7 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

פניתי למעבדת השרות עם שעון אומגה שמכסהו האחורי נפתח עקב החלפת סוללה.

במעבדה הודיעו לי שאקבל "הצעת מחיר" לתיקון תוך ארבעה ימים, כן ארבעה ימים לוקח להם לתת הצעת מחיר לסגירת המכסה האחורי ורק אח"כ הם יפנו לתיקון השעון. התיקון עצמו יקח עוד כמה ימים.

לייצר שעון חדש זה עניין של שעות, ולתקן - ימים ארוכים.

בושה וכלימה.

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
חכם נורית , מנהלת שרות שם ותפקיד:
צור שלום ,
חברת רולטיים עושה את כל המאמצים על מנת לתת שרות מהיר יעיל ואיכותי ללקוחותיה.
כל שעון תקול אשר מגיע למרכז השירות חייב להכנס לבדיקת שען מומחה על מנת לאבחן את אופי התקלה ואופן טיפולה. זמן בדיקת השעון הוא אכן 4 ימי עסקים וזאת על מנת שנוכל לבדוק ביסודיות את השעון ולוודא שאין נזק נוסף אשר נגרם לשעון בשל התקלה אשר בגללה השעון הגיע למעבדה. לאחר בדיקה יסודית תינתן אבחנה ללקוח על מהות התיקון ועלותו.
לאחר אישור הלקוח את התיקון, השעון יכנס לטיפול יסודי על פי הממצאים אשר אובחנו ונימסרו ללקוח.
בסיום הטיפול השעון עובר בדיקה מקיפה ובקרת איכות המאשרות את תקינותו של השעון.
תגובה:
אנא צור קשר טלפוני עם מרכז השירות לשם עדכון בפרטים נוספים.
נשמח לעזור בכל בעיה נוספת או מידע נוסף שידרש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה