פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן תיקון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לחנות סווטש בקרית אונו על מנת לסדר את הרצועה שהתפרקה. המוכרת נסתה לתקן אותו במקום (חיבור פשוט של חלק) אך לא מצאה את החלק המתאים. נאמר לי כי השעון יישלח למעבדה. לא נאמר לי שזה עלול להימשך 3 שבועות אך ראיתי את ההערה רשומה על גבי הספח שקיבלתי. כעבור שבוע התקשרתי לרולטיים והסתבר לי שהשעון שלי עדיין לא יצא מפאתי החנות בכלל (עקב ספירת מלאי)!!!!! בשירות לקוחות קיבלתי תשובה לקונית שרק פעם בשבוע יוצא שליח מהחנות אך היא אינה יודעת מתי. אולי רק בסופ השבוע הזה? ואז אמתין שבועיים עד שהשעון רק ייצא מהחנות? איזה מן שירות זה? להודיע לי ולהתנצל שהשעון עוד לא יצא מהחנות בכלל - לא! אבל להגיד לי שזה ייקח 3 שבועות בשביל לחבר בורג - כן!!! המרחק מפתח תקווה לק,אונו הוא כה קצר - האין דרך להתייעל? זה כ"כ מכעיס. שירות גוע ביותר.
ועלבון נפש סוג הנזק :
יעיילות ועדכון הלקוח פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
קרן קורן, מנהלת שירות שם ותפקיד:
שעונה של הגברת נמסר בחנות הרשת בקרית אונו
לשם העברת למרכז השירות.
לוחות הזמנים לבדיקת השעון, אבחון התקלה, תיקונה ושליחת השעון חזרה
הוא עד 14 ימי עסקים ואנו מקפידים לעדכן כל לקוח בעת מסירת השעון
בלוחות זמנים אלו.
כנהוג בכל העולם מרכז השירות היה סגור לשבוע לרגל ספירות המלאי
וחזרנו לעבודה מלאה מייד לאחר מכן
חברת רולטיים עושה את כל המאמצים לתת את השירות הטוב, האדיב
והיעיל ביותר ללקוחותיה.
נשמח לעזור בכל בעיה ומידע נוסף שידרש.
תגובה:
עם הגעת שעונה של הגב' למרכז השירות,
רצועת השעון תיבדק ותטופל בהתאם לנהלים ולהגדרות היצרן.
שעונה ישלח בהקדם האפשרי חזרה לחנות לשם מסירה חזרה לגב'.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה