פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התכחשות לנזק שנגרם לשעון tissote נושא התלונה:
יעיש יוסף שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
השעון נשלח לחברת רולטיים לשם החלפת סוללה במסגרת האחריות,לאחר כשלושה חודשים השעון חזר מהתיקון ללא תעודת האחריות,השעון עבד אך לאחר כחודשיים שלושה שמתי לב שהשעון מזייף(כל כמה ימים הייתי צריך לכוון את השעון) פניתי לחנות והם שלחו את השעון לחברת רולטיים ולהפתעתי הודיעו לבעל החנות שהאחריות נגמרה ושהמנגנון של השעון נהרס עקב חדירת מים לשעון.
אני כבלתי בפני בעל החנות על כך שהשעון נשלח במסגרת האחריות והם לא אטמו את השעון כהלכה ולכן הייתה חדירה של מים לשעון.
כספי,עלבון,זלזול בלקוח סוג הנזק :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
נורית חכם - מנהלת שירו שם ותפקיד:
לאחר בירור המקרה ושיחה עם הלקוח התגלו הממצאים הבאים :
1. לדברי הלקוח, השעון נרכש בחנות אשר אינה מורשית מטעם רולטיים למכירת שעוני טיסו.
2. השעון הגיע למעבדת השירות ללא תעודת אחריות.
3. בפברואר 2008 הוחלפה סוללה ובדיקת אטימה בלבד במרכז השירות ללא שום אחריות.
4. השעון הגיע למעבדת השירות ביוני 2009, ניתנה נצעת מחיר לתיקון אך אינה אושרה על ידי הלקוח.
5. השעון נשלח שוב למעבדת השירות, נבדק וניתנה הצעת מחיר זהה לתיקון.
תגובה:
יש ליצור קשר עם מרכז השירות לשם אישור הצעת המחיר על מנת לתקן את השעון על פי הגדרות היצרן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה