פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שעון חדש פגום נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

קניתי שעון חדש של tissot לפני פחות משנה. השעום לא עובד! גם אחרי שנשלח לתיקון. בסופו של דבר הצלחתי ל"הנות" ממנו רק כחודשיים. היום הוא עדיין לא עובד!

להלן השתלשלות העובדות:

1. קניתי את השעון לפני כעשרה חודשים (ספטמבר 2009) בחנות "להיט בראש" בירושלים. המחיר אותו שילמתי היה 3500 ש"ח!
2. אחרי כחודשיים וחצי השעון הפסיק לעבוד לגמרי
3. שלחתי את השעון לתיקון. השעון היה בתיקון 5 חודשים עד שהחזירו לי אותו כביכול מתוקן!!!!
4. וכאילו כל הנ"ל לא הספיק, לא עברו חודשייים והשעון עוד פעם לא עובד כלל.

עכשיו אומרים לי "שלח עוד פעם לתיקון". ומה, לחכות עוד חמישה חודשים?!?!

לא יכול שאדם קונה שעון במיטב כספו, 3.500 ש"ח! והוא לא נהנה ממנו כלל וכלל, והשעון לא עובד.

אני דורש לקבל שעון חדש מאותו דגם בדיוק ופיצוי על סך 1000 ש"ח עבור עוגמת הנפש
כספי סוג הנזק :
שעון חדש ופיצוי כספי על עוגמת נפש בסך 1000 ש"ח פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
נורית חכם, מנהלת שירות שם ותפקיד:
בוצעה שיחה טלפונית עם הלקוח לשם קבלת פרטים מלאים לבירור הי סטוריית השעון במעבדת השירות ואימות הפרטים המצויינים בתלונתו בשל חריגתם מלוחות הזמנים המקובלים במעבדת השירות.
אנו ממתינים למידע המבוקש לשם המשך טיפול.

תגובה:
שליחת השעון לבדיקה דחופה - רח' אימבר 7, קרית אריה פ"ת, א-ה 0900-1600 או דרך אחת מרשת חנויות אימפרס הממוקמות בקניונים שונים ברחבי הארץ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה