פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אמינות נמוכה של שעון Tissot + טיפול לקוי בזמן אחריות ואחריה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני 4 שנים שעון Tissot בחנות מורשה (קריסטל טיים).
כשנה לאחר הרכישה השעון הפסיק לעבוד, חזרתי לחנות וביצעו בו תיקון במקום.
הבעיה חזרה על עצמה שנה לאחר מכן ושוב תוקן השעון בחנות.
בשתי הפעמים לא צוין בפני שמאחר והשעון תחת אחריות ניתן לשלוח אותו חזרה לחברה!
התקלה חזרה על עצמה גם בשנה השלישית (ותוקנה שוב בחנות), וכעת חזרה על עצמה פעם נוספת.

רק כעת, לאחר שהאחריות פגה החליטו בחנות לשלוח את השעון למעבדה, ובבדיקה התתברר כי המנגנון תקול ויש להחליפו (50% ממחיר של שעון חדש).

פניתי לחנות בשאלה מדוע לא הפנו את השעון למעבדה בפעם הראשונה (או השניה) - שלחו אותי ליבואן (אבל עם מספר טלפון שגוי).
פניתי ליבואן - אמרו לי שיבדקו ושלחו אותי חזרה לחנות!

אני רק רוצה לדעת :
א. מדוע לא נשלח השעון לבדיקה אלא לאחר שפגה האחריות.
ב. אם זוהי תקלה שצפה עוד בתקופת האחריות, מדוע היבואן/יצרן לא לוקח עליה אחריות?
ג. האם זהו אורך חיים של שעון שוויצרי שאמור להחשב יוקרתי?
כספי סוג הנזק :
תיקון התקלה + התנצלות פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
נורית חכם, מנהלת שירות שם ותפקיד:
מר לבני יקר
שעונך הגיע למרכז השירות דרך חנות קריסטל טיים בתאריך 2.8.2010.
לאחר בדיקת השעון על ידי טכנאי מוסמך מטעם היצרן נתגלה כי השעון לא טופל בעבר ומעולם במעבדת שירות רולטיים שהיא נותן השירת המוסמך מטעם היצרן.
בשל אי טיפולו של השעון במעבדת השירות המוסמכת, ובשל גילו של השעון, אחריות המוצר אינה בתוקף.
לאחר בדיקת השעון נתגלה כי ישנו נזק למנגנון ואטימת השעון.
לאור המצוקה לה נקלעת, נאותה חברתו לפנים משורת הדין להתחשב ולהעניק הנחה משמעותית הגובלת בחצי ממחיר התיקון.
תגובה:
לאחר שיחה טלפונית שנערכה עם הלקוח, אושרה הצעת המחיר המוזלת לתיקון השעון על ידי מרכז השירות המוסמך מטעם היצרן.
השעון טופל, וישלח חזרה לחנות בימים הקרובים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה