פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת סוללה נושא התלונה:
יונה יובל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.6.08 קניתי שעון טיסו בחיפה. לאחר שנתיים הסוללה ניגמרהוהייתי צריך להחליפהץ פניתי לחנות שממנה קניתי "אוניקו" הם אמרו שההאחריות הסתיימה והחלפת הסוללה תעלה 300 שקלים. בכל מקרה הם אמרו לי שמיכוון שהתאירם היה 19.7.10 והאחריות עברה לא מזמן יתכן שחברת רולטיים יחליפו את הסוללה על חשבון אחריות ואשלם רק את העלות, לאחר שהשעון היה כמעט שלושה שבועות הודיעו לי שהחברה לא מוכנה והיא דורשת 300 שקלים. אני כמובן לא הסכמתי הם החליפו במחיר של 30 שקלים שקלים וכתבו שאין אחריות על אטימה, אני קיבלתי את השעון מהחנות בתאריך 15.9. כמעט חודשיים שהיה בחברה , שאלתי ותלונתי היא : האם חברה שמכבדת את עצמה ומוכרת שעונים די יקרים לא יכולה להתייחס בסלחנות ללקוח שלהם ולמחול על שלושת השבועות שהתאריך של האחריות עבר ולספק שירות הוגן, האם לא יתכן שקורה שעד שהגעתי לחנות עברו מאז שהסוללה ניגמרה עברות מספר שבועות (זה מה שקרה במקרה שלי, הייתי בחול) האם זה שרות הוגן? החלפת הסוללה לקחה כמעט חודשים, האם זה הגיוני, כאשר כל שען מחליף בדקה וגובה סכום נמוך יותר ממה שהחברה גבתה. אשמח לשמוע את תגובתכם.
עלבון סוג הנזק :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
חכם נורית - מנהלת שרות שם ותפקיד:
יובל שלום ,
ראשית אבקש לציין כי חברת רולטיים עומדת מאחורי מוצריה בהתאם להגדרת היצרן.
שעונך הגיע למרכז השרות ב- 04.08.10 והוחזר לחנות ב- 23.08.10 .
שעונך הגיע למרכז השרות ללא תעודת אחריות , נשלחה ח.ן בפקס שאינה בתוקף
אחריות השעון .

בהמשך לשיחתנו הטלפונית , אנו ממתינים לשעונך שיוחזר למרכז השרות
תגובה:
בהמשך לשיחתנו הטלפונית , אנו ממתינים לשעונך שיוחזר למרכז השרות
לבדיקה וטיפול אישי שלי .
בברכה
חכם נורית
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה