פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ואיטי לשעון אומגה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 1 לחודש ספטמבר מסרתי שעון אומגה לתיקון (החלפת סוללה) בחנות הרשת בקניון עזריאלי. לאחר פניות חוזרות ונשנות בהן ביקשתי לזרז את התהליך (מול הגר, דנה ושאר הבנות') נענתי רק ב 14 לחודש בהצעת מחיר אותה אישרתי באופן מיידי. ביקשתי כי יעשו מאמץ לסיים את התיקון להחזיר לי את השעון לפני ערב חג סוכות אשר יחול ב 22 לחודש והן אכן ציינו כי ינסו לעשות כן. לאחר בדיקה שעשיתי היום באשר לסטטוס התיקון המתעכב ביקשתי לדבר עם מנהלת השרות - נורית. לאחר שיחה ארוכה עם נורית (מזה זמן רב לא נתקלתי בנציג / מנהל שרות בעל גישה כל כך לא שרותית כמו שלה) ולמרות שהבינה כי מדובר בזמן תיקון ארוך מהרצוי / מקובל נענתי כי השעון יוחזר לחנות רק ביום ו' ה 24 לחודש !!! ואם ברצוני לקבלו לפני כן עלי להגיע למשרדיהם בעצמי כדי לאספו. כל בקשה לקבל שרות מהיר עקב העיכוב בשרות נתקל בסרוב מוחלט עד כדי התעלמות מדברי.

גם ניסיוני הקודם מול השרות של חברת רולטיים כולל שרות ארוך, מסורבל עם הסברים קבועים כגון "אלה הנהלים", "זוהי מדיניות הרשת" "זהו המחירון" וכד'.

לסיכום - מותגים מעולים. שרות גרוע !!! לאורך זמן !!
+ סוג הנזק :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
נורית חכם - מנהלת שירו שם ותפקיד:
אייל שלום רב,
חברת רולטיים היא היבואן ונותן השירות המורשה בישראל מטעם היצרן.
חברתנו עושה את כל המאמצים על מנת לספק את השירות הטוב והמהיר ביותר ללקוחותיה תוך כדי שמירה על רמת איכות התיקונים ואיכות השירות.
שעונך הגיע למרכז השירות לשם טיפול. על מנת לספק את הטיפול הטוב ביותר יש לבצע בקרת איכות לשעון לאחר ביצוע התיקון ועל כן לא ניתן היה לשלוח את שעונך בלוחות הזמנים לבקשתך מבלי להבטיח את תיקינוותו המלאה על פי הגדרות היצרן.
תגובה:
שעונך העובר חזרה לחנות לשם מסירה
נשמח לסייע בכל דבר נוסף שידרש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה