פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שעון מתיקון שבועיים לאחר המועד שהובטח ויחס גרוע בחנות נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שעוני סווטש כתובת:
גראנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-18 לאוגוסט מסרתי שעון סווטש לחנות סווטש בגאנד קניון בחיפה, להוספת שתי חוליות לרצועה; נאמר לי שהשעון יוחזר בתוך שלושה שבועות, אולי יותר מהר. גם זמן זה נראה לי מוגזם כדי לחפש שתי חוליות לרצועה, הרי לא מדובר על תיקון מסובך שלא ידוע מה המהלך שלו ואיזה חלקים צריך. לקראת סיום שלושת השבועות התקשרתי למספר שעל פתק התיקון, אך לא הצלחתי לקבל כל תשובה ענינית: הבטיחו שיבררו מה הסטטוס של השעון, אבל אף אחד לא חזר אלי, וזה קרה מספר פעמים. במעבדה מסרו לי שהשעון כבר נמצא בחנות, אך בחנות אמרו שלא קיבלו אותו, ואמרו לי שלא אדאג, ושהם יתקשרו אלי בתוך הזמן המובטח כשהשעון יגיע. כשהסתיימו שלוש השבועות, צלצלתי לברר, הבטיחו שיחזרו אלי, איש לא חזר אלי, וגם כשהצלחתי לדבר עם מישהו, לא היה להם כל מידע מתי השעון יהיה מכן. בתשובה לשאלתי האם זה נראה להם טיפול עיסקי נכון, שאחרי הזמן המובטח הם אפילו לא מסוגלים להגיד לי מתי הוא יהיה מוכן, אמרו לי ש"זה מה שיש". ב-13 לספטמבר, כמעט חודש לאחר המסירה, התקשרו לברר מה אני רוצה, אבל לא ידעו להגיד לי איפה השעון ומתי יהיה מוכן, אמרו לי שאולי בכל יום. ביום חמישי 16 לספטמבר שוב התקשרתי וגם אז לא קיבלתי תשובה "כי המחסן סגור עכשיו". רק ביום שני, 20 לספטמבר, קיבלתי הודעה בטלפון שהשעון הגיע לחנות ושאבוא לאסוף אותו. כשהיגעתי לחנות וקבלתי באוזני האחראית במקום על האיחור הרב, קיבלתי יחס גס רח, שיקרי ומתנשא: אמרו לי שהיו חגים באמצע – מה שלא נכון, בתוך שלוש השבועות מיום המסירה לא היה כל חג, ולאחר מכן בכלל הרימו כתף "מה הוא רוצה, בסך הכל איחור של שבוע?" כשכמובן היה איחור של שבועיים. כנראה שזה מצב רגיל בחנות ולכן הם התפלאו על מה בכלל אני מתלונן.
מהות התלונה שלי הוא על האיחור הרב בקבלת השעון וביחס הגרוע לו זכיתי בכך שלא ענו לי לכל הפניות שלי כשניסיתי לברר מתי השעון בכלל יגיע – ובסופו של התהליך, אף מילת התנצלות על כל הטיפול הרשלני אלא טון דיבור תוקפני ומזלזל.
עגמת נפש סוג הנזק :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
קרן קורן - אחראית שירו שם ותפקיד:
זוהר שלום רב,
בהמשך לתכתובת ביננו,
חברת רולטיים היא היבואן ונותן השירות המורשה מטעם היצרן בארץ.
חברתנו עושה את כל המאמצים על מנת לתת את השירות הטוב והמהיר ביותר ללקוחותיה
תגובה:
אנו מתנצלים על העיכוב בזמן התיקון אשר הושפע מתקופת החגים ועל מנת לתת מענה איכותי לשעונך.
נעשה את מירב המאמצים על מנת שתקלה כזו לא תשנה.
נשמח לעזור בכל דבר נוסף שידרש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה