|
|
|
|
|
|
אי החלפת שעון סווטש חדש ( שנרכש כמתנה בחנות בניו יורק ) |
נושא התלונה: |
שדמי אלון |
שם/כינוי: |
יום רביעי 02 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
Hi,
i bought a swatch (style sujk121c ) at your store in NY (times squere ) 2 weeks ago - as a present for my daughter. She did not like it and I went today to one of your stores in Israel. I wanted to replace it with another one. They did not allow me to do it as they claimed this swatch is from an old collection. I approached to the Israel customer service which said the same. It was very dissapointing to hear that despite the fact you are a multi national company, i cant change it in Israel, but need to go back to NY to do it. It does not make any sence. Can you please help here?
thanks,
Alon
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת אפשרות להחלפת השעון בארץ. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
קרן קורן, מנהלת שירות |
שם ותפקיד: |
חברת רולטיים היא היבואן ונותן השירות המורשה מטעם היצרן בישראל.
אנו מספקים שירות מלא במסגרת אחריות השעון על פי הגדרות היצרן.
לצערנו שעונו של האדון הינו מדגם ישן ואינו סחיר ועל כן לא אושרה החלפתו.
|
תגובה: |
נשמח לתת שירות מלא ולסייע בכל דבר נוסף שידרש. |
פתרון: |
|
|
|