טיפול לקוי בשעון "Tissot" |
נושא התלונה: |
רוזין אהרון |
שם/כינוי: |
יום שישי 10 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחמישה חודשם (סוף חודש ינואר) נעצר לאישתי שעון TISSOT(מקורי, נקנה באמסטרדם, Diamond Center ), פנינו לחברת IMPRESS סניף עזריאלי לצורך החלפת הסוללה . בחנות הסבירו לנו שהטיפול כולל בדיקה מעמיקה למנגנון ,החלפת הסוללה ואטימה ברמה מקצועית. עבור שרות שילמנו 200 ₪ וקבלנו מוצר תקין עם אחראיות לשישה חודשים. להפתעתנו, כעבור ארבעה חודשים חדל שעון לפעול. שוב מסרנו אותו לחנות במטרה לבדוק ולתקן. לפני כשבוע התקשרו ממעבדה והסבירו ש"הלך המנגנון וצריך להחליף אותו ב180 ₪"
אנחנו לא היינו מוכנים לשלם והיום (10.06.20011) הגענו בפעם השלישית לחנות בעזריאלי ונדהמנו לגלות, שמבקשים מאתנו עוד 30 ₪ עבור בדיקה שניה. מוכרת טענה ש-200 ₪ לא כוללו בדיקת המנגנון וסירבה לאתר את הפניה שלנו הראשונה, (לא לקחנו קבלה אתנו כלא היינו ערוכים למקרים מסוג זה. ).יותר מזה, מסיבה לא ברורה מוכרת התפרצה בצורה יוצת דופן (צעקות "כאן לא רוסיה" וכד') הצלחנו להרגיע אותה בעזרת ההקלטה ואיום של קריאה למשטרה. כידוע, לא מבצעים החלפת הסוללה בשעוני קוורץ ללא בדיקת המנגנון הבסיסית לפחות (בודקים זרם הנצרך –דבר לוקח מס' שניות). חוץ מזה—עוד לא יצא לי לשלם 200 ₪ עבור החלפת הסוללה ועל האטימה — בדרך כלל שתי פעולות האלה עולות כ40-50 ₪ . מעולם לא נתקלתי שרות גרוע כזה, השעון עבד מצוין עד החלפת הסוללה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|