|
|
|
|
|
|
שעון שחזר מקולקל ממעבדת התיקונים של החברה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 12 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
קיבלתי חזרה שעון טיסו מתיקון במעבדת החברה יותר מקולקל מהאותו השעון שנתתי לתיקון. השעון היה אמור להישלח לתיקון בחברה בשוויץ, אנני יודע האם נשלח? אלי חזר שעון מתיקון שאיננו עובד.
לא ממש ברור לי איך עבר את המעבדה והחנות בה הוא נקנה כאשר הוא לא עובד.
גם שיחה עם מזכירת החברה לא הועילה, מנהלת השרות לא חוזרת ללקוח עם בעיה. חבל מאד שכך מתנהלת חברה שהודעת ההמתנה שלה אומר" נשמח להענות לכול בעיה".
|
עלבון משרות הלקוחות של רולטיים. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
חכם נורית , מנהלת מרכז שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
משה שלום ,
בהמשך לשיחתנו הטלפונית אנו ממתינים לקבל את שעונך לבדיקה חוזרת . |
תגובה: |
אנו נדאג לתת את השרות הטוב ביותר לשביעות רצונו של הלקוח . |
פתרון: |
|
|
|