|
|
|
|
|
|
תיקון שעון |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נמסר שעון לתיקון בחנות סווטש בקניון עזריאלי(הזמנה מספר 16425).
לאחר מספר ימים נמסר לי טלפונית שלא ניתן לתקן את השעון.פניתי לנציגת החברה בפ"ת ונמסר על ידה שאכן לא ניתן לתקן את השעון.הוצע לי לרכוש שעון חדש במקומו בהנחה.שעון זה נרכש ב21 למאי 2001 באותה חנות בקניון עזריאלי ולפי כל הדעות הנו שעון מצויין מאסיבי לכן מפליאה חוסר היכולת לתקנו כשאר נתבקש להחליף זכוכית והחלפת סוללה.
מאחר ושעון זה נרכש כמתנת יום הולדת אנני מתכוון לוותר על תיקונו. חברת סווטש העולמית מתפארת בתעשיית שעוניה(ראו כתבה בעיתון ידיעות אחרונות מגזין ממון מ25 לאפריל 2006.אבקש בכל לשון של בקשה לתקן את השעון ואם אין יכולת לתקנו במסגרת המעבדות בארץ לשלוח את השעון לתיקון במעבדת האם(שוויץ).
נא התייחסותכם ותשובתכם בהתאם.
|
אי התייחסות נכונה |
סוג הנזק : |
לתקן השעון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|