|
|
|
|
|
|
אי תיקון שעון |
נושא התלונה: |
יום חמישי 18 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
גולד טיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי שעון יקר מאוד טיסוט במיטב כספי כ- 3000 ש"ח, לפני חודש הפסיק הכפתור המכוון את השעה והתאריך לעבוד, פניתי לחנות והם שלחו את השעון לחברת רולטיים, ושם מבקשים ממני 250 ש"ח ע"מ לתקן חלק זה, אני חושב שזו בושה וחרפה ששעון כה יקר וחברה כה מכובדת לא מחזיק שנה ועוד שדורשים ממני סכום כ"כ גבוה... ביזיון!!! מס 'תיקון 06658
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון חינם! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
חיים קדוש - סגן מנהל ש |
שם ותפקיד: |
שלום רב
השעון הנ"ל הגיע למרכז השירות הארצי של חב' רולטיים ללא כתר מפתח חיצוני (כתר זה משמש לטובת כיוון השעה וכיוון התאריך)
ברוב המקרים תקלה זו נגרמת כתוצאה ממשיכת הכתר בצורה חזקה.
הוסבר ללקוח כי אחריות היצרן הבינלאומית של חברת TISSOT אינה מכסה נזק מסוג זה. |
תגובה: |
לאור פנייתו של הלקוח לחברתנו ובהמשך לשיחתו מול סמנכ"ל השירות בחברה אושר לו 20% הנחה על התיקון האמור. |
פתרון: |
|
|
|