פרטי התלונה

תלונות לונה פארק

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה לונה פארקשעות פתיחה לונה פארק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה ויחס ע"י אחד מעובדי הפארק נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי אוהד וביום שבת האחרון , בתאריך 07\11\3 ביליתי עם החברה שלי ואחיותיי בלונה פארק תל אביב.
שילמנו מחיר מלא לשלושה כרטיסים ( 88₪ לכרטיס) ועוד כרטיס אחד מוזל בהנחה לחיילים (70₪).

נהננו מאוד עד שעות הצהריים שבהם החלטנו לאכול, קנינו שלושה ארוחות המבורגר שעלו כ 43 ₪ לארוחה כל אחד, אך לצערי באחת הארוחות מצאנו חרקים, פניתי עם זה לדוכן ממנו קניתי את האוכל והמוכרת אמרה לי להמתין לאחראי, כאשר האחראי הגיע הוא דיבר בטון כאילו פשעתי בזה שהתלוננתי ולאחר שהראיתי לו ולמוכרת את החרקים הם החליטו להחליף לי את צלחת ההמבורגר והציפ'ס והסכמתי לכך, אך שמתי לב שהם שכחו להביא לי גם את השתיה שלי וכשפניתי אליו הוא התחיל לצעוק עלי ולהגיד לי שאני מדבר שטויות ושלא היה שתייה כשהבאתי את זה , לא נשארתי אדיש וגם אני הרמתי את הקול ואז הוא פשוט דחף אותי !! לעיני כל האנשים שם , ובגלל גילו המבוגר לא הרגשתי בנוח והלכתי מישם לאחר שביקשתי את שמו , הוא סירב להזדהות ולהגיד לי את שמו , אך אחת המוכרות שהיו שם והיתה עדה לכל זה אמרה לי ששמו הוא ישראל והוא היה האחראי באותו יום שבת בשעה 3.

רציתי לומר שאני מבלה בלונה פארק הרבה מאוד עם משפחתי ולאחר האירוע הזה , אין לי יותר בשביל מה לבוא ואין סיכוי שלאחר ששילמתי סכום כ"כ גדול למרות היותי חייל אני יחזור אל שגיאה זו שוב.

תלונה זו היא לא רק על האוכל אלא בעיקר על השירות , שמי כמוני יודע ששירות זה מה שמביא את האנשים.


עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי מלא על הארוחות ועל הכרטיסים , ולא זיכוי כי אני לשם לא מגיע יותר ! פתרון נדרש :

לונה פארק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה