פרטי התלונה

תלונות לונה פארק

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה לונה פארקשעות פתיחה לונה פארק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להארכת תוקף הכרטיסים ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
גני התערוכה,שד' ישראל רוקח, ת.ד. 24049 , ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב. שמי שמרית קורן. בחודש דצמבר 2011 רכשתי 4 כרטיסים מחברת חשמל ושילמתי עבור כל כרטיסים 49 ש"ח עם תוקף לשנה. אשמח לשלוח אישור תשלום רק תציינו לאיזה מייל. כשהגענו לאתר נאמר לנו שלא ניתן לממש רק חלק מהכרטיסים (היינו רק שלושה אנשים) על כן רכשנו עבור אותו היום 3 כרטיסים חדשים. נותרו בידי 4 כרטיסים עליהם קיבלנו הארכה עד סוף פברואר 2013. בסוף פברואר פניתי שוב לאתר בבקשה להארכה בת כמה ימים בלבד בשל נסיבות שמנעו מאיתנו להגיע ונענתי בשלילה ואף בטענה מצד אותה בחורה שלא שילמתי על הכרטיסים הללו כיון שראתה שרשום עליהם מחיר 0 (אין לי מושג מדוע. אתם אמורים לדעת מה הסיבה לכך) בכל אופן ביקשתי לדבר עם מישהו מעליה ועל כן חזרה אליי בחורה שטענה שהיא הגורם הבכיר ביותר איתו אוכל לשוחח. השיחה כלל לא נעמה לי ולא רק בשל העובדה שלא אושרה לי הארכה של מס' ימים. כעת אבקש שוב, אם ישנו גורם אחר אליו אוכל לפנות. ידוע לי כי אלעד הינו מנהל האתר ובקשתי היא כי תלונה זו תגיע אליו או לגורמים בכירים. ארצה לפרט ביתר דיוק אודות השיחה שהתבצעה מול שתי הבנות שענו לי.

לונה פארק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה