פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח, אי עמידה בהתחייבות ואי לקיחת אחריות ופצוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לצורך טיול ביוון שכרנו רכב מהרץ באמצעות איסתא. הרכב שבחרנו היה פאסט משום שהיו עמנו מזוודות גדולות שאמורות להיות איתנו גם במשך היום עד ההגעה למלון. הרכב אמור היה להיות אוטומטי. בהגיענו לשדה התעופה נמסר לנו כי אין רכב מהדגם שבחרנו ונתנו לנו הברידי בעל תא מטען קטן מאוד (בגלל המנוע הנוסף) כל הנסיונות להסביר לפקידות כי הרכב אינו תואם את ההזמנה נענו כי הוא מאותה קבוצה. בקשה לראות את הקטלוג המציג את כלי הרכב בקבוצה לא נענתה כי הרכב לא בקטלוג. הלכנו ברגל 20 דקות הוכחנו כי המזוודות אינן נכנסות וחזרנו שוב רגלי 20 דקות מהמגרש למשרד , כדי לשמוע כי למעשה אין להם שום רכב אוטומטי וייתנו לנו טויוטה אונסיס גיר רגיל. אשתי אינה נוהגת בגיר רגיל וכל המעמסה נפלה עלי מה שקיצר את יעדיי הטיול בהכרח.
כל התלונות בארץ והדרישה לקבל פצוי הולם כולל החזר התשלום עבור נהג נוסף נפלו על אוזניים ערלות. בהרץ לוקחים כסף אבל לא אחריות לתקלות. כדאי שתדעו. אני איתם גמרתי אפילו בחינם ! יחס מזלזל ומשפיל מהמשרד ביוון ועד המשרד בארץ.

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה