פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרץ חייבה אותי על כפל ביטוחים וכעת אינה מוכנה לשאת באשמה ולזכות אותי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
givataiim סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע את התאכזבותי הגדולה מחברת הרץ!
במשך 7 שנים אני לקוח זהב ותמיד הייתי מרוצה מהשירות.
אך לצערי בהזמנתי האחרונה קיבלתי התעלמות מוחלטת וחוסר עזרה ושיתוף פעולה.
אני עשיתי את ההזמנה דרך הרץ ישראל באופן טלפוני.
תמיד שאנחנו מזמינים אנחנו לוקחים את כל הביטוחים הנדרשים.
כאשר הגענו לקנדה בעמדת ההשכרה אמרו לנו שחסרים לנו שני ביטוחים כאשר אחד הוא כיסוי מלא והשני הוא חילוץ והדבר האחרון הוא תוספת החזרה של האוטו בוונקובר סך הכל החתימו אותנו על תוספת של 800$ ומכיוון שלא היה עם מי לדבר בארץ בגלל הפרשי השעות אז חתמנו ויצאנו לדרך (לא רצינו לקחת סיכונים).
בגלל החגים והפרשי השעות הצלחנו רק היום לתפוס את הרץ בארץ שאמרו לנו שלא היינו צריכים לחתום על זה, שמבחינתי כמובן שזה לא תשובה כי איך אדם אמור לקחת את ההחלטה הזאת מתי שאומרים לו שלא יהיה לו כיסוי.
ששאלנו את הנציג מה לעשות הוא אמר לנו שנגיד להם שהייתה אי הבנה ויש לנו את כל הביטוחים.
עכשיו ברור לכולנו שהרץ קנדה לא יגידו לנו אחרי שלושה שבועות- אין בעיה לא נחייב והתשובה של הנציג בארץ היתה שנתקשר אליהם עכשיו ונגיד להם לבטל את הביטוחים הנוספים.
ביקשתי מהרץ שישלחו לי מכתב באנגלית שמפרט שיש לי את כל הביטוחים שאוכל להראות להרץ קנדה ומה שקיבלתי היה התעלמות מוחלטת!!!
עופר גולדין- מנהל שירות הלקוחות. התעלם לחלוטין מהמייל שלי וגלגל את כל האחריות בעזרה וטיפול בחיוב שלא נעשה באשמתי ואמר לי במפורש שהוא לא יכול לעזור לי וזו בעיה שלי.
אני מאוד מאוכזב מההתנהלות של הרץ.
הייתי לקוח מרוצה ותמיד האמנתי שהם מאחורי אך הפעם אני מאוכזב לחלוטין ומרומה .
אם זו באמת חברה שעומדת מאחורי הלקוחות שלה הם יתקנו את האבל שנגרם לי
לבינתיים הם רק מתעלמים ממני בטענה שזה ל אשמתם
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה