פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הרץ ירושליים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 9.3.07 נכנסתי לסוכנות הרכב הרץ בירושליים (זו לא פעם ראשונה שאני משכיר מהסוכנות הספציפית הזאת ומהחברה בחול) בסניף הייתה אחראית משמרת (כנראה חדשה) אשר התייחסה אלי בזלזול ובלעג ופגעה בכבודי.
ששאלתי אותה היכן אחראית המשמרת השניה (שאני מכיר) היא ענתה "לך לתאילנד היא שם " לאחר הפגיעה בכבודי בקשתי את שמה היא סרבה לתת אותו בהתחלה והודעתי לה שאתלונן תגובתה הייתה "מזיז לי את ...."
הבעיה שלי היא לא רק שאחמשית לא יודעת לתת שירות ופוגעת בכבודם של הלקוחות . היא אפילו לא מפחד מתלונה
אנני מצפה מ"פלאפל מעתוק" (מטאפורה) לתת לי שירות אך מאחמשית אשר מייצגת חברה בינלאומית אני מצפה לשירות.
פניתי לשירות לקוחות של החברה והתלוננתי.
כעבור שבוע בדקתי את מצב התלונה והם לא עשו מאומה.
ולכן אני מבין מדוע אחראית המשמרת לא פחדה מהתלונה והתיחסה לזה בזלזול.
במדינה מתוקנת אחרת זה לא היה קורה.
נכון שהסניף של החברה נמצא בישראל אך עדיין החברה צריכה לעמוד בסטנדרטים המקובלים של החברה העולמית.
לאחר שפנייתי לא טופלה ע"י החברה בארץ אנא עזרו לי לטפל בפניה שמקרה זה לא יחזור.

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
גבריאל סייפראני - מנהל שם ותפקיד:
מר יצחקי היקר,

ראשית, הרשה לי להביע את צערי על כל אי נעימות באם נגרמה לך כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שתוארו בפנייתך. חברת Hertz חרטה על דגלה מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיה, ואנו רואים בחומרה התנהגות שאינה עומדת בסטנדרטים שלנו.

מבירור מקיף שנערך מול הגורמים המעורבים, עולה כי ביצעת הזמנה לרכב מקבוצה L, בעת הגעתך לסניף, כאשר ממלאת מקום מנהלת סניף קינג דיוויד בירושלים דאז, פנתה לחברת האשראי לצורך קבלת אישור על כרטיס האשראי שלך, נענתה כי אין מסגרת מספקת. בהתאם לנהלי העבודה בחברת Hertz חל איסור להשכיר רכב כאשר מסגרת הבטחון בכרטיס האשראי אינה תקינה. הסבר זה ניתן לך עם פנייתך למרכז שירות בחברתנו.

מר יצחקי, כל מפגש עם לקוחותנו מחייב את עובדינו למתן יחס אדיב ומנומס, ואין אלא להצטער אם חשת ביחס אחר. ברצוני לציין כי כל עובדי החברה הנמצאים בסניפי ההשכרה עונדים תג המציין את שמם. העניין הועבר לידיעת הגורמים הרלוונטיים בהנהלה על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.

נשמח לעמוד לשירותך בכל מקום ובכל עת .



תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה