גבריאל סייפראני - מנהל |
שם ותפקיד: |
מר יצחקי היקר,
ראשית, הרשה לי להביע את צערי על כל אי נעימות באם נגרמה לך כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שתוארו בפנייתך. חברת Hertz חרטה על דגלה מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיה, ואנו רואים בחומרה התנהגות שאינה עומדת בסטנדרטים שלנו.
מבירור מקיף שנערך מול הגורמים המעורבים, עולה כי ביצעת הזמנה לרכב מקבוצה L, בעת הגעתך לסניף, כאשר ממלאת מקום מנהלת סניף קינג דיוויד בירושלים דאז, פנתה לחברת האשראי לצורך קבלת אישור על כרטיס האשראי שלך, נענתה כי אין מסגרת מספקת. בהתאם לנהלי העבודה בחברת Hertz חל איסור להשכיר רכב כאשר מסגרת הבטחון בכרטיס האשראי אינה תקינה. הסבר זה ניתן לך עם פנייתך למרכז שירות בחברתנו.
מר יצחקי, כל מפגש עם לקוחותנו מחייב את עובדינו למתן יחס אדיב ומנומס, ואין אלא להצטער אם חשת ביחס אחר. ברצוני לציין כי כל עובדי החברה הנמצאים בסניפי ההשכרה עונדים תג המציין את שמם. העניין הועבר לידיעת הגורמים הרלוונטיים בהנהלה על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.
נשמח לעמוד לשירותך בכל מקום ובכל עת .
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|