פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעילת כרטיסי האשראי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נתבג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שכרתי רכב מחברת הרץ לפני חג הפסח לאחר מכן שידרגתי אותו בפועל נעלו לי בכטיס אשראי 9000 ש"ח וסגרו לי את כל המסגרת כשאני תקוע ללא דלג וללא אפשרות לקניות לחג כשאני מתקשר לחברת הרץ הפקידה אומרת שהיא תחזור אלי וכמובן שהיא לא חזרה רק אחרי יומיים מאז שהתקשרתי אלייהם שחררו לי את הכרטיס בפועל נתקעתי חזק עם קניות לחג וכו' דרשתי לדבר עם מנהל על פיצוי לעגמת הנפש והנזק הכספי הבטיחו לי שמנהלת תחזור אלי וכמובן שלא חזרה אבקש לטפל בנושא
תודה מראש

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
גבי סייפראני, מנהל מרכ שם ותפקיד:
הנושא טופל מול הלקוח ע"י מנהלת סניף נתב"ג, ונסגר לשביעות רצונו. תגובה:
הנושא טופל מול הלקוח ע"י מנהלת סניף נתב"ג, ונסגר לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה