פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אלימות אכזרית של פקידה כלפי לקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי בסניף ירושלים ברחוב ירמיהו כדי לשכור רכב ואז הופיע נער כדי להחזיר את רכבו. בינו לבין הפקידה דין ודברים על גובה הקנס שעליו לשלם בגין איחור.

היא בקשה ממנו לצאת מהסניף וכשהלה סירב היא אחזה בצווארו ושרטה אותו באכזריות קשה עד זוב דם.

הבחור לא השיב אלא הזעיק את המשטרה. הקצין שלח אותו למיון.

באוזניי שמעתי את העובדים מדריכים את העובדת לשקר ולומר שהוא תקף אותה.

פניתי לחברה וביקשתי כאזרח מזועזע שיפטרו לאלתר את העובדת אך הם סירבו.

חברה שאינה לוקחת על מעשה אכזרי של עובדיה אינה ראויה לאמון הציבור. חובה להוקיע את החברה עד לפיטוריה של העובדת האכזרית.

אזרח מזועזע שיפיץ את הדברים בכל כלי התקשורת עד ללקיחת אחריות של החברה.
אלימות שריטות ודם. סוג הנזק :
פיטוריה המידיים של העובדת האכזרית! פתרון נדרש :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה פלולי - מנהלת מר שם ותפקיד:
ממצאי בדיקתנו מראים כי מדובר בסילוף עובדות מהותי .
הנושא ידוע ומוכר לחברה ונמצא בטיפול וכן בהליך מול משטרת ישראל. עם תום החקירה נפעל בהתאם.

תגובה:
מפורט בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה