פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בזיכוי בגין אי לקיחת רכב מושכר בחו"ל נושא התלונה:
דרורי תומר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי השכרת רכב בחו"ל, אך לצערי היה נבצר ממני לקחת אותו. התקשרתי בעת שהותי בחו"ל למוקד הרץ בארץ ונאמר לי שאם לא אקח את הרכב, אקבל החזר מלא על סכום ההשכרה, מלבד 9$ דמי טיפול, שהיה מקובל עליי.
כשחזרתי לארץ התקשרתי לשירות לקוחות של הרץ שאכן אישרו שכך הדבר, אך עליהם לפנות להרץ בחו"ל על מנת לבדוק שאכן לא לקחתי את הרכב-ולכן עד שבועיים לכל היותר אקבל מכתב עם תשובה לגבי הזיכוי.
לאחר שבועיים וחצי מאחר ולא הגיע מכתב, פניתי טלפונית שוב למוקד הרץ, שנאמר לי שאכן "לא מובן" מדוע עדיין התיק פתוח, והדבר יועבר לטיפול למחרת בבוקר. ביקשתי שיחזרו אליי עם עדכון - וכמובן שלא חזרו.
התקשרתי שוב למחרת ושוב אמרו לי שאין עדיין תשובה אבל תגיע תשובה באותו השבוע (היה זה יום שלישי). הגיע יום חמישי וצלצלתי שוב ואמרו לי שנשלח מכתב ונסגר הטיפול. שאלתי שוב ושוב-האם אני מקבל זיכוי? אמרו שאין אפשרות לדעת מה תוכן המכתב ולחכות לו. מתברר שרק בן אדם אחד בחברה (מוקדן בשם יקיר) יכול לראות את תוכן המכתב, אך הוא אינו נמצא. השארתי לו הודעה שיחזור אליי-מה שכמובן לא קרה. התקשרתי שוב למחרת, ואז נאמר לי ש-"יקיר כבר הלך הביתה" ולכן עליי להמתין ליום המחר. כשביקשתי שוב שיחזור אליי-נאמר לי "אנו ממליצים שתתקשר בעצמך, כי ברוב הפעמים אנחנו לא מספיקים לחזור ללקוחות". התקשרתי היום (יום חמישי) שוב - ואיזו הפתעה "יקיר חולה - תתקשר שוב ביום ראשון". ביקשתי לדבר עם מנהל, אמרו לי שמנהל יחזור אליי ולקחו את הטלפון. השעה הייתה 12:30 בצהריים.
הגיעה השעה 16:30-אף אחד לא התקשר, ולכן צלצלתי שוב. שוב ביקשתי שאחראי יחזור אליי (דיברתי עם מישהי בשם הילה), ואמרה שיתקשרו בחצי שעה הקרובה. הגיע השעה 18:00 ואף אחד לא התקשר-אז צלצלתי שוב. הפעם קיבלתי תשובה טובה עוד יותר ממוקדן חצוף בשם "ישי מאירסדורף" שאמר שאין אחראי עד יום ראשון. כששאלתי "ומי אחראי על המוקד מיום חמישי בשעה 17?" קיבלתי את התשובה "אין אחראי בכלל ואף אחד לא יכול לעזור לך, תמתין ליום ראשון".

כל מה שרציתי הוא לדעת מתי יוזן לי הזיכוי ובאיזה סכום, ולמעלה משבוע ועדיין לא הוזן לי זיכוי כלשהוא. מתברר אגב שהם "שכחו" לתת לי את הזיכוי, ורק לאחר שיחה עם האחראי הובטח לי שיוזן לי זיכוי במיידי. בסך הכולל לקח למעלה מ-4 שבועות לקבלת תשובה חד משמעית וזיכוי (כשהובטח לי שבועיים במקסימום).
זוהי חוצפה, והשירות של הרץ פשוט גרוע ביותר.
חייב אני גם לציין שלאחר שיחה עם אחראית בשם חניתה, שהייתה הרגשה שקוראת לי משפטים מתוך דף כמו רובוט, אני אמשיך להגיד שהשירות שלהם מתחת לכל ביקורת.
ראו הוזהרתם! שירות הם אינם יודעים לתת!
כספי סוג הנזק :
מצפה לקבל את הזיכוי המלא בהקדם האפשרי, ואף שיחת התנצלות שבמקום שבועיים המתנה, כבר למעלה מ-4 שבועות ועדיין אין לי מענה. פתרון נדרש :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה