פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת רכב מדרגה נמוכה ממה שהוזמן וחיוב יתר על השידרוג המאולץ נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
במהלך חודש יולי דיברתי עם שלוש נציגות שונות מ"הרץ" בארץ לפני שקיבלתי החלטה להזמין רכב דרכם. ומכולם ביקשתי הצעת מחיר לרכב אוטומטי אך לא הכי קטן, שלא יהיה דמוי MERSEDES A הקטן אלא משהו שיספיק לזוג עם שתי ילדים, כ-3 מזוודות ועגלת תינוק.
נאמר לי שרכב הבאה באוטומטי הוא BMW118 (או מונדאו מאותה קבוצה) והוא בהחלט יספיק לנו אך שוויו הוא כ-570 EURO שזה כ-140 EURO יקר יותר מרכב מסוג MERSEDES A. לבסוף לקחתי את ההצעה ושילמתי 577 EURO.
בהגעתי לקבל רכב בשדה"ת בדיסילדורף גיליתי בתדהמה שאני מקבל MERSEDES A (שמספיק ל-2 תיקים קטנים בלבד, מה שנאמר לי ע"י הפקידה שמשחררת את הרכבים בשדה"ת) שכמובן לא הספיק לי. היא טענה שזה מה שהזמנתי.. ביקשתי ממנה ליצור קשר עם סניף ישראלי כדי לאמת את הדברים ,אך היא ענתה בשלילה..
לבסוף נאלצתי לשדרג לרכב גדול יותר ולשלם לשידרוג 20EURO ליום (סה"כ 220EURO אקסטרה ל-11 יום לפני חישוב המע"מ), ואני לא יודע למה....
אני דורש בתוקף להחזיר את כספי השידרוג...
ייתכן שיש אי התאמה בין מה שמציעים בארץ לבין מה שמספקים בחו"ל..

הזמנה (E8133569220)...

תודה ,צביקה
כספי סוג הנזק :
אני דורש בתוקף להחזיר את כספי השידרוג... פתרון נדרש :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה