פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחדל בהזמנת כיסא תינוק(בוסטר) בעת הזמנת רכב בחו"ל(צרפת) - אי אספקת הכיסא למרות הבטחות נושא התלונה:
‏שבת ‏20 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוקד השכרת רכב בחו"ל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
voucher-2: 25368017
voucher-1: 25364807
הצתרפתי למועדון דיימונד של הרץ וחוייבתי על כך,
למרות שעשיתי הזמנה מראש ל-2 רכבים כחודשיים לפני תאריך האירוע, ובזמן ההזמנה בפירוש ציינתי ובקשתי(הדבר נרשם ב-voucher) שב-2 הרכבים יהיו כסאות תינוק(עד גיל 3) סה"כ: 2 כסאות תינוק(אחד לכל רכב), כ-4-5 פעמיים לפני הטיסה התקשרתי לנציגות הרץ בארץ והזכרתי להם שאני חייב כסאות תינוק מכיוון שיש לנו נסיעות ארוכות ואנו מחזירים את הרכב בפריס, הם הבטיחו בכל פעם שהעניין סודר כבר והכסאות ימתינו לי בתחנת הלקיחה, בפועל כאשר הגעתי לתחנת הלקיחה בצרפת ב-DOLE-TAVAUX DOWNTOWN, נאמר לי שאין להם כסאות כאלו לספק לי, אפילו שהם הסכימו שהדבר מצויין ב-Voucher שלי(אני יכול להוכיח את העניין) הם אף צחקו ואמרו שהם בפירוש אמרו כאשר הגיעה ההזמנה שהם תחנה לא גדולה ולכן אין סיכויי שיוכלו לספק כסאות לתינוקות, וכך יצא שניתקנו עם 2 רכבים בלי כסאות תינוק לילדינו הקטנים ולא יכולנו לנסוע בגלל חשש אמיתי לחייהם. על פי דברי הרץ צרפת המסכנה הברורה היא שהנציגות בארץ ידע בפירוש מראש שלא יהיו כסאות לספק לילדינו וסיכנו ביודעין את חייהם על מנת לגרוף רווח על חשבון ביצוע ההזמנה בכל תנאי גם בתנאי של סכנת חיים לילדים תמימים והורים שרעדו כל הדרך עד לחנות בה נאלצו לקנות כסאות מכספם במאות יורו.(כסאות אותם נאלצו לזרוק לאחר מספר ימים היות והם היו במשקל עודף בטיסות). החופשה הפכה לסיוט בסיומה מכיוון שלא שהשאירו אותנו באמצע שום מקום בלי פתרון ולא היה אם מי לדבר בארץ כי הם היו סגורים. העיקר שאת החיוב עבור ההזמנה עשו חודשיים לפני שלקחנו את הרכבים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי ופיצוי על עוגמת הנפש והריסת החופש פתרון נדרש :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה