פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 31.07.2011 שכרתי רכב מחברת "הרץ בטבריה" למשך חודש ימים,הרכב שירת אותי נפלא ..ביום הראשון להשכרה באתי לשלם,אך נאמר לי שהתשלום מתבצע ביום האחרון להשכרת הרכב כאשר מחזירים את הרכב כלומר ב 30.08.2011 .באותו תאריך שלחתי את בן זוגי עם הרכב וכסף מזומן+כרטיס האשראי שלי מוקדם בבוקר כדי לסגור את העיסקה.כאשר בן זוגי הגיע והחזיר את הרכב נאמר לו שהתשלום כבר בוצע,בן זוגי לא הבין וביקש ממני לבדוק,נכנסתי לעובר ושב שלי וראיתי שב -28.08.2011 התבצעה הורדה בתשלום א-ח-ד מכרטיס האשראי שלי!!!.הגעתי לסניף וביקשתי לבדוק למה זה קרה,דיילת השירות לא ידעה מה לענות וטענה שמנהלת הסניף ביצעה זאת.
ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף וכנכסתי לחדרה,יש לציין שגישתה הייתה מגעילה מאוד,שאלתי אותה באיזה זכות היא משתמשת בכרטיס האשראי שלי מבלי ליידע אותי בכלל??! היט טענה שכך היא פועלת עבור כל הלקוחות שלה,אמרתי לה שאין לה זכות להשתמש בכרטיסי אשראי של לקוחות מבלי ליידע אותם והיא לא הסכימה איתי.היא טענה שמשאירים את כרטיס האשראי לערבון..הצדקתי אותה ואמרתי לה נכון לערבון ואם יש צורך לשימוש בו עקב נזק כלשהוא היא צריכה ליידע את הלקוח..שוב היא לא הסכימה...אמרתי לה שביום הראשון להשכרה אמרו לי שמשלמים ביום האחרון ולכן הגעתי עם כסף מזומן וכרטיס אשראי אחרשל בן זוגי כי לא רציתי להשתמש משלי...הפיתרון היחיד שהיה לה היא לשלוח בקשת זיכוי לחברת האשראי(דבר שייקח שבוע עד שבועיים עד לאישור) ובינתיים אשלם כמו שרציתי..לא הסכמתי כי יוצא שבעצם אני משלמת פעמיים עבור עיסקה עד הזיכוי שלי אם בכלל...לא היה לה פתרון אחר והיא לא הביעה בקושי התנצלות על השימוש בכרטיס האשראי שלי..מה שגרם להוצאה חודשית גדולה בכרטיס שלי וטלפונים רבים מהבנק על חריגות ...מנהלת סניף גרועה ויחס גרוע,אז אני צריכה לשלם על הטעות שלה????
עוגמת נפש סוג הנזק :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה