פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע וגבייה שלא כדין נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
המלך דוד כתובת:
המלך דוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שכרתי הרבה רכבים בארץ ואפילו כמה פעמים מהרץ( סניף אחר)ובחיי לא ראיתי כזה שירות .
בשעת לקיחת הרכב הם היו מאוד נחמדים בזה אני חייב להודות עד הרגע שאמרו לי לרדת לחניון לקחת את האוטו מהאיש שיושב שם ,ירדתי למטה ואין איש לאחר כמה דקות התקשרתי לסניף ואמרתי שאין איש ואז לאחר כבה דקות הוא הופיע ושחרר אותי .
שהחזרתי את האוטו כמובן עם מיכל דלק מלא הוא אמר לי שזה לא מלא והראה לי בסימון באוטו (הסימון הראה שזה אכן מלא) אמרתי לו שזה מסומן עד הסוף והוא אומר לי שבדגם הזה החץ אמור להיות יותר גבוה(מעל המקסימום )ואז הוא התניע את האוטו ואמר לפעמים זה עולה אחרי כמה דקות אז חיכינו כנה דקות והוא אמר אין ברירה תצטרך לשלם כי חסר לפחות 40 שקל אז אמרתי לו שאין מצב שהוא לא מלא אז הוא אמר לי לעלות לסניף לדבר איתם אז ניגשתי לנציג שהיה עוד נימוסי והסברתי לו את המצב הוא שמע את הנאמר ואז דיבר עם העובד מהחניון ואז אמר לי שאני יקח את האוטו לתחנת הדלק הקרובה(במשך הזמן הזה הרכב היה בלי השגחתי בחניון) חזרתי לאוטו שהיה דלוק כמה דקות נסעתי לתחנת דלק חיכתי בתור וכו ומחיר הדלק היה טיפה מעל 5 שקל. החזרתי שוב את האוטו ופתאום הוא אומר לי חסר אויר בגלגל הסתכלתי ולא ראיתי כלום אבל הוא סימן בדף שחזר חזרתי לנציג בכדי ללכת והוא אומר לי שחסר אויר אבל זה כנראה כלום וגם אם זה פנצר זה עולה באזור 60 שקל אז אמרתי לו אם זה כנראה כלום ועל הצד זה משהו זה 60 לא נורא אז הוא ביקש שאכתוב את תיאור הבעיה שלא הסכמתי כי מבחינתי לא היה בעיה ( שניסתי לבטל את החיוב דרך ישראכרט הם שלחו מסמכים שבאחד מהם היה תיאור שהם כתבו בשמי) והלכתי לאחר זמן בדקתי את החיובים שלי וראיתי שחויבתי 474 שקל התקשרתי לחברה שבצורה מגעילה אמרו לי שכל הגלגל הוחלף לכן החיוב דבר שלא יכול להיות כי הגלגל היה נראה 100% וגם אם כן הם היו צריכים להודיע לי על חיוב כזה שניסתי להסביר לנציגה את הסיפור היא אמרה שהיה בעיה בגלגל וזהו ביקשתי ממנה את המנהלת ולאחר שהיא אמרה שהיא איננה ביקשתי אם אפשר להשיגה בטלפון שאמרה לי שלא שייך אז היא הבטיחה לי שבבוקר למחרת אני מקבל טלפון מהמנהלת דבר שעוד לא קרה ועברו כבר 45 בקרים
החזר כספי , פיצוי, התנצלות פתרון נדרש :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה