פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש + מוצר לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ב' 29 ליולי פניתי לסניף הרץ פתח תקווה עם הזמנה מס' 06172001081 שעשיתי לפני כחודש , כשפניתי לסניף הובהר לי שאף שהזמנתי רכב 1400, באותה קטגוריה נכלל גם סזוקי ספלאש מס' 5764674 שהוא 1200 ,(עם קרוב ל90000 קילומטר!!!! ) הבלגתי ע"ז , לאחר שקבלתי את הרכב שמתי לב שההגה ממש קשה לנהיגה , התקשרתי לסניף ואמרו לי בתחילה שאין כזה דבר הגה קשה , לאחר שבררתי את העניין אצל מכונאי רכב התברר לי שישנה תקלה שגורמת לכך , התקשרתי שוב ואותו נציג אמר לי שזה אופייני לרכב הנ"ל , בבירור שעשיתי במוסך סזוקי מכשירי תנועה פתח תקווה בעל המוסך שלל זאת ומנה לי לפחות 4 סיבות שיכולות לגרום לכך , למרות זאת נעניתי בסירוב להחלפת הרכב והעילה היתה שאין רכבים בכל גוש דן וזאת למרות שהיה להם רכב בדרגה אחת יותר, לאחר מכן במהלך הנסיעה התברר לי שחסר ה חגורה אחת מאחורה דבר שהצריך אותי להושיב את בני לא חגור , שוב התקשרתי והתלוננתי , ואמרו לי שיבדקו את העניין אך אף אחד לא חזר אליי כשהתקשרתי שוב שלחו אותי להרץ ברמת החייל ושם שלחו אותי חזרה לסניף הראשי מנתנאנל לבתאל ולויקי וכו' ,בהמשך גליתי גם שהרדיו מקולקל , , ושהאוטו רועד מאד בכל המתנה ברמזור וכו וכמו"כ שהמזגן בקושי מקרר שוב התקשרתי והתחננתי שיחליפו לי רכב , וגם זה לא עזר בטענה שאין רכבים, ככל שניסיתי להסביר ולשכנע , לא עזר לי , וכל זה תוך כדי טיול דבר שמאד העכיר לי את הטיול שתוכנן המון זמן מראש,למחרת ב30 ליולי התקשרתי שוב על הבוקר ב 8 וחצי והתחננתי שיחליפו לי את הרכב מאחר ואני יוצא לדרום הארץ וענתה לי נציגה בשם ויקי שהיא תטפל ותחזור אליי בהקדם, מה שלא קרה כמובן, כשהתקשרתי שוב ב10 בבוקר נאמר לי שנציג הרץ יבוא אליי עם רכב חילופי , אך גם זה כמובן לא קרה , ברבע לאחת כשהייתי כבר באמצע הטיול באזור לכיש , התקשרו אליי מהסניף בפתח תקווה ואמרו לי שאם אני רוצה להחליף אני מוזמן לסניף , הסברתי לנציג שאני בדרום הארץ ,ולכן ביקשתי בבוקר לבצע החלפה , ולא יתכן שרק בצהריים אני יוכל להחליף במיוחד שהסניף רחוק גם ככה ממני , אציין שרק אחה"צ כשהגעתי לבני ברק וטרחתי ופניתי לסניף תיקנו לי את החגורה, נוסף לכך אציין שהזמנתי את הרכב לשבוע ימים לטיול שתוכנן זמן רב מראש ,ועקב העוגמת נפש שהיה לי מהרכב והצורך להעביר את רוב זמן הטיול ברדיפה אחר שרות מינמלי , החזרתי אותו אחר יומיים ואז התברר לי שעיקר הסיוט עוד לפניי, כששאלתי כמה אני צריך לשלם הוגשה לי חשבונית על סך 100 דולר +מע"מ למרות שהמחיר שהסוכן שלח לי בכתב הוא 219 דולר + מע"מ לשבוע שזה בערך 35 דולר ליום ,ואפי' לשיטתם המחיר לא תואם את המחיר שכתוב בחוזה ההשכרה שקבלתי בעת לקיחת הרכב שהוא 41 דולר +מע"מ ליום (בלי התנייה של לקיחה לשבוע וכדומ') ורק אחרי משא ומתן דרך הסוכן הם הסכימו לעשות פשרה על 45 דולר בערך ,,, , ולסיכום אני חושב שרכב עם הגה קשה ,חגורה חסרה , מזגן חלש, טייפ מקולקל , ובנוסף חורק ורועד , ומעל הכל יחס מחפיר וגבייה שלא כדין ,מצדיק פיצוי והחזר כספי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי + החזר כספי פתרון נדרש :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה