פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי/מוטעה ואי עמידה בתנאי הזמנה נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרליבך 10 ת"א כתובת:
מרכז הזמנות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 30/4/13 ביצעתי דרך מרכז ההזמנות בארץ, הזמנת השכרת רכב בחו"ל לתקופה של 10/8/13-18/8/13, עבור טיול משפחתי, לרכב מסוג פורד פוקוס סטיישן שיילקח משדה"ת מינכן ויוחזר אליו
בבקשתי ציינתי מפורשות שאני מבקש רכב דיזל.
נציגת השירות אמרה שרשמה זאת בהזמנה במחשב וציינה שרכב דיזל הינו בכפוף לזמינות ועל זאת השבתי לה שהיות וזו לא פעם ראשונה שאני מזמין דרככם רכב דיזל, זו הסיבה שאני מזמין מספיק זמן מראש כדי שיישמר עבורי רכב דיזל. הנציגה ענתה שלא צריכה להיות בעיה.
בוצעה הזמנה על שמי שמספרה F82637877D3, חשבון מספר 25446402, ונשלח אלי למייל פירוט ההזמנה. כששאלתי בשנית למה על פירוט ההזמנה במייל שקיבלתי, לא רשומה בקשתי לרכב דיזל, ענתה הנציגה שמבנה הקבלה קבוע ולא ניתן להוסיף בקשות/הערות לקוח אבל בקשתי רשומה אצלם במחשב ותועבר לחו"ל.
עליי לציין שהשירות שקיבלתי היה יעיל ומקצועי.
לקראת סוף יולי התקשרתי בשנית כדי לוודא שאכן אקבל רכב עם מנוע דיזל ונאמר לי שאכן זה מצויין אצלם במחשב בהערה להזמנה שנשלחה לנציגות שלכם בחו"ל . ציינתי שוב שביצעתי את ההזמנה מספיק זמן מראש כדי שיישריינו עבורי רכב דיזל, והנציגה ענתה שוב שלא צריכה להיות בעיה.
ב 10/8/18 הגענו לדלפק הרץ בשדה"ת של מינכן ושם ניתן לנו הסבר מפורט על כל נושא הביטוח וכמובן שניסו למכור לנו ביטוח אחריות נוסף נגד נזקים, למרות שביצעתי ביטוח מסוג זה כבר בהזמנתי בארץ, על חובתנו להחזיר את הרכב נקי, ללא שריטות, נזקים וכו' וכמובן עם מיכל דלק מלא אחרת נחוייב ב- 88 יורו.
כשביקשנו מפה של מינכן אמרו שאזלה, כששאלתי האם יש בשדה"ת תחנת דלק, נציגת הרץ ענתה שכן.
רק למחרת כשביקשנו לתדלק, להפתעתנו שמנו לב שהרכב שקיבלנו הוא לא דיזל אלא מנוע רגיל.
בנוסף, ביום החזרה לארץ 18/8 החזרתי את הרכב כשנשארה בו כמות דלק המספיקה ל- 235 ק"מ וזאת מכיוון שסמכתי על דבריה של הנציגה שלכם על כך שקיימת תחנת דלק בשדה"ת, (יש לציין שנמנענו מלתדלק בדרך לשדה"ת). מטרתנו היתה למלא דלק בשדה"ת והחזיר עם מיכל מלא כדי שלא נשלם קנס של 88 יורו.
כשהגענו לשדה"ת של מינכן ושאלנו היכן תחנת הדלק, אמרו לנו שלא קיימת כזו בתחומי השדה, אלא 3 ק"מ מחוצה לו. העדפנו מפאת לחץ הזמן ומכיוון שאנחנו עם 3 ילדים, להחזיר את הרכב ולא לצאת שוב מתחומי השדה כדי לתדלק.
להערכתי ההפסד הכספי שנגרם לי כתוצאה מכך שלא נשמר עבורי רכב דיזל הינו בסך של כ- 90 יורו לכל התקופה וההפסד הכספי שנגרם לי כתוצאה מכך שלא תדלקתי מחוץ לשדה"ת מינכן, כיוון שהסתמכתי על דברי נציגת הרץ בדלפק מינכן הינו כ- 40 יורו (זהו ההפרש של בין אם הייתי מתדלק עצמית ומשלים למיכל מלא ובין הקנס ששילמתי בסך של 88.66 יורו, כיוון שהחזרתי הרכב עם מיכל המספיק ל- 235 ק"מ.)
אבקש לקבל חזרה פיצוי כספי של 130 יורו .

בתאריך 25/8/13 שלחתי למחלקת שירות לקוחות של הרץ את המייל הנ"ל לאחר שלא ענו לי במשך 30 יום , שלחתי שוב מייל בתאריך 25/9/13
עדיין לא קיבלתי את התייחסותם ל-2 המיילים ששלחתי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה