פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר בכרטיס אשראי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏יוני ‏2001 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.5.01 שכרתי רכב מסניף הרץ בירושלים. כרגיל אני חותם על בלנק של כרטיס אשראי כבקשת החברה, הבאתי להם כרטיס בתור פיקדון, כשסיכמתי מפורשות עם עובד הסניף (שאותו הכרתי,שמו ידוע לי) שאשלם במזומן בהחזרת הרכב לאחר חודש וכמה ימים,ולא אשלם כלל באשראי!(כך מקובל בחברות ההשכרה,וכלקוח ותיק בסניף הנ"ל פעלתי כך בעבר פעמים רבות).
בקיצור:
בתאריך 5.6.01 החזרתי את הרכב, ואמרו לי "לא צריך לשלם,כבר גבינו מהכרטיס". יש לציין שחשבון הבנק שלי בארה"ב. הופתעתי שלא יצרו קשר טלפונית לפני החיוב לצורך הסדר תשלום מזומן.
הסברתי למנהלת הסניף שיש לי בעיה קשה עם החיוב שביצעו (החשבון בחו"ל נכנס למינוס),התברר שאני צריך לשלם במזומן כדי לקבל זיכוי בכרטיס.
תוך כדי מתברר שהם חייבו בכרטיס $495.01 יותר מאשר מחשבון ההשכרה החודשי דהיינו $1545.70 במקום 1,103$ .
שילמתי במזומן 1,103$ .ביקשתי , מכיוון שאני משלם את כל החשבון במזומן שאקבל זיכוי מיידי (שלא יחזרו לי צ'קים).
הם התנגדו לזיכוי מיידי וטענו שיקח 20 יום. מחוסר ברירה המתנתי.

לאחר שחזרו לי צ'קים והכסף לא חזר התחלתי בהתרוצצות לסניף כמה וכמה פעמים עד שסוף סוף בתאריך 23.7.01 זוכתי ב$ 1050.69.
עדיין עד היום לא קיבלתי את ה 495.01$ הנותרים.
התרוצצתי עד להנהלה הראשית ששולחים אותי להתעסק אם חברת ויזה (שלטענתם הם האחראים לבעייה אם היא קיימת) כיון שמבחינתם זוכאתי.
ויזה לא מוכנה להתעסק איתי בטיעון שאינם מקבלים ממני הוראות זיכוי ואין לי חשבון אצלם, כך הלוך ושוב.
העברתי הוראת ביטול החיוב בבנק שלי, הפקידה הסבירה לי שניסו לבטל את החייוב והרץ התנגד. מכיוון שהחתימו אותי על טופס ריק הם יכולים לגבות כל סכום שירצו בכל זמן שרוצים והבנק שלי לא יכול לעשות דבר בנושא. לטענתה הרץ הציגו את הטופס הנ"ל לבנק - קרי, הם התעקשו בהרץ על אחזקת כספי בו בזמן שהם טוענים שזיכו אותי .
כך או כך אני תקוע ללא הכסף אם הרבה עגמת נפש.
יש לא את כל הקבלות והמסמכים.
יש לי נייר מהרץ שבו כתוב שב26 ליולי הם הורו לזכות אותי.
וכן הלאה, הם תמיד טענו שכבר זוכאתי.

כמה חודשים לאחר שהצגתי להרץ תצהיר מהבנק שלי שלא זוכאתי נכון לנובמבר 14 , 2001.
הם שלחו לי נייר שלטענתם קיבלו מויזה שבו כתוב שהתנועה הועברה למנפיק בתאריך "7.12.01"
ויש עוד נייר מויזה שטוען שזוכאתי באריך "1.12.2001"
למרות שלא זוכאתי כלל, לא היה להם בעית גם חודשים לפני נובמבר לטעון שזוכאי וכך גם אחרי כן.
שלחתי מכתב להנהלת הרץ ובו הבעתי מורת רוח באופן הטיפול של מנהלת הסניף (קרן) בנושא, סחבת נוראית ללא תוצאות ופירטתי כמה נתונים סותרים שהיא נתנה לי תוך כנויי הנתונים כשקריים.
כמה שבועות לאחר מכן קיבלתי טלפון ממנה ונתבקשתי להגיע לסניף, קרן אמרה לי שהיא מאוד נעלבה מהייחס שלי אליה במכתב. היא אמרה שהיא הבטיחה להנהלה שתטפל בנושא באופן אישי. תוך הדגשת המילה "תטפל". ואכן מאז היא פשוט טענה שזה לא בעיה של הרץ וזו בעיה של ויזה.

וכאן אני שואל, נאמר שהם לא תכננו לגזול אותי, נניח שהכסף בידי ויזה ולא בידי הרץ, נניח שהם פשוט טעו והוטעו לאורך כל הדרך והתאריכים.. נניח.
למה החברה שאני הייתי (עד המקרה) ל'קוח קבוע שלה, לא דואגת לי? למה הם לא מתקנים את העוול שגרמו לי תוך התרשלות שלהם בעצם הגביה המיותרת, והתרשלות נוספת בגביית יותר מדמי השכירות? למה הם בכלל שולחים אותי להתעסק עם ויזה ישראל, אני לא לקוח שלהם ולא קשור אליהם?


וכך עובר לו הזמן והכסף איננו.
כמובן שידוע לי "נכון להיום" שלא זוכאתי, אבל כדי להוציא תצהיר מהבנק יש להדפיס את כל הפירוטים החודשיים.
כל דף עולה לי 3 דולר.בכל חודש למעלה מ20 דפים...(3-5סה"כ פעולות בדף). כך שאין לי תצהיר מעודכן. אני בכל מקרה מחזיק בכל המסמכים וממתין לזיכוי המיוחל.
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף כולל ריבית והצמדה והוצאות נלוות. פתרון נדרש :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
גבי סייפראני, מנהל מחל שם ותפקיד:
מר ווסרמן היקר

אנו מאשרים קבלת פנייתך באמצעות האתר "תלונה" בעניין השכרת רכב בסניף ירושלים בתאריך 03/05/2001, ומצרים על כך כי רק בימים אלו הבאת לידיעתנו את המקרה ולא בזמן אמת.

לאחר בדיקה יסודית נמצאה התאמה מלאה בין חובתך לתשלום לבין חיובים/זיכויים שבוצעו.

לאור פנייתך, יצרנו קשר עם חברת האשראי במטרה לברר לאשורו את העניין. מפאת התיישנות המקרה, נמסר לנו כי הדרך היחידה בה ניתן לקבל פרטים, הינה על-פי בקשה מיוחדת של הלקוח בלבד.
תגובה:
במידה ותעביר למרכז שירות של HERTZ את החומר הדרוש (לפקס: 03-7604089), נשמח לבדוק את העניין שנית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה