|
|
|
|
|
|
חיוב כפול.חוסר שירות. ועוגמת נפש |
נושא התלונה: |
יום חמישי 07 יולי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שד' בן גוריון 33 המושבה הגרמנית. חיפה |
כתובת: |
שד' בן גוריון 33 המושבה הגרמנית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התאריך 7.7.16 רכשתי חבלת הקפצת מודעה דרך האתר . בפועל עקב טעות באתר שלכם (הראה לי מסך לבן) חוייבתי כפול. כל שיחות הטלפון לחברה לא הועילו. נציג החברה ציין שמדובר בהזמנה דרך פייפל וולכן לא ניתן לזכות ללא פרטי המייל למרות שכשאר שמילאתי את פרטי האשראי לא עשיתי זאת דרך פייפל. לגוופו של עניין הנציגים הבטיחו שיחזרו אליי. אמרו שיבדקו. אמרו שיבטלו את השירות כפי שביקשתי. פניתי אליהם בכל דרך בטלפון. דרך ה" צור קשר ואף אחד לא טרח לחזור אליי עד היום. דורש לקבל את כספי חזרה + פיצוי עבור עוגמת נפש והשעות שבוזבזו עד היום בנושא עם שירות בזוי!!!
|
עוגמת נפש וזמן יקר |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא + פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
y-bay שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|