פרטי התלונה

תלונות y-bay

תלונות בניית אתרים

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לאתר באינטרנט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי האחרון הזמנתי דרך ybay אתר. אני כבעלת חברה להפקת אירועים הנקראת "אירוע בריבוע"התענייניתי לגבי הקמת אתר. הזמנתי . מאותו רגע שבוצעה העיסקה תוך 40 דק' שלחה החברה לגבות תשלום. לy-bay יש סניפים. התחילו לבנות לי את האתר בסניף הרצליה. האתר לא נראה לי מקצועי ונמשך די הרבה זמן. לא ביקשו להיפגש,הכל התבצע דרך טלפונים ומיילים. אחרי שכבר הקמתי צעקות ביקשתי דרך אותו סוכן שדרכו סגרתי את העיסקה שיעבירו אותי למתכנת אחר, מקצועי יותר. העבירו אותי לסניף חיפה. גם פה כבר התפשרתי על סקיצה כי הייתי לחוצה בזמן שהאתר יעלה לאוויר, לא היה עם מי לדבר. בסופו של דבר האתר עלה לאוויר בערב סוכות , לא גמור, לא ניתן ליצור קשר. אני מפסידה לקוחות, לא יכולים לקבל דרך האתר הצעות מחיר , מה שמעמיד אותי כלא רצינית. האתר לא גמור עד היום!!!!לא מחזירים לי טלפונים, אבל את הכסף הם כבר מזמן קיבלו!!!!!!!!!.
מתחקיר קצר שערכתי בעצמי ישנם עשרות לקוחות שנמצאים במצבי. אין לנו למי לפנות. גם כשפניתי למנכ"ל הוא אמר שאני "לקוחה קשה" מה זאת אומרת? יש לי דרישות!!!! שילמתי עבור הדרישות שלי.אנא עיזרו לי. ישנם עוד אנשים שישמחו באם תפתחו תיבת פנדורה זו. אין לכם מושג מה שהולך שם. הונאה אחת גדולה.
הייתי שם שכלו כל הקיצים והיו שם אנשים וצעקו בדיוק על אותו מקרה שלי. ביקשתי את כספי בחזרה לא הסכימו. לפחות תתנו שירות. בתמיכה יושב אדם שמגמגם כבד מאוד , אין לי טענות מסכן בסך הכל אבל תסלחו לי זה לא המקום שלו לתמיכה טלפונית. לי נגרם נזק רב. הפסדתי הרבה לקוחות. אנא עיזרו לי.
הנזק שנגרם לי הוא: עוגמת נפש, עלבון, ביזבוז זמן והפסד כספי רב מאוד. הלוואי ואוכל לקבל את כספי בחזרה ולקבל שירות מפורטל אחר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

y-bay שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה מלכי לבנה-דוברת שם ותפקיד:
אנו מעוניינים כי הלקוחה תשאר לקוחה מרוצה, אי לכך, מועברת תלונתה לבדיקה אצל הנפשות הרלוונטיות בחברה, ובימים הקרובים תמסר תשובה מסודרת בנושא. תגובה:
יועבר בתם בדיקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה